SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

02 September 2010

SeBeLaS TaHuN SuDaH..... Alhamdulillah...!!

Alhamdulillah......
Tarikh 2-9-1999 dulu, aku telah bergelar seorg isteri...
Hari nih 2-9-2010, genapla 11 tahun usia perkahwinan kami.....
Macam tak percaya dah sebelas thn kami hidup bersama....
dan mcm tak percaya yg haku dah 11 thn menjadi seorg isteri....

Abang,
Terima kasih kerana menerima zue seadanya....
Semoga ikatan ini akan berkekalan hingga ke akhirnya....
Hanya Tuhan yg tau betapa zue menyayangi abang sepenuh hati...
Abang dan anak2 la kekuatan dan semangat zue....
Terima kasih bang....

Abang,
Hepy Anniversary....!!
Terima kasih kerana menjadi seorg suami dan abah yg terbaik utk anak2 kita....

Abang.... Luv U Soooooo Much...!!


nih kad kawen kami dulu... sempoi jerk kan??? dulu xde kad canggih manggih mcm skang.... 4-9-99 adalah tarikh bersanding.... akad nikah pada 2-9-99....

nih tgh berdebar sebelum bergelar seorg isteri.... sbb tuh muke mcm cuak jer kan???? tapi tetap menten cun kan???hahahah!!

dan ini masa bersanding..... yg penting misai en somi tetap menten smp skrg... hehehe... klu tgk balik gambo kawen, pastu tgk badan mase dulu2.... bile lah nak dpt balik shape gitu kan???? mimpi jerlah.... huhu...

dan inilah wajah2 kesayangan.... terima kasih Ya Allah mengurniakan kebhgiaan ini.... sesungguhnya merekalah kekuatanku.... semoga jodoh kami berkekalan dan bhgia hgga hujung nyawa... Aminnn..!!

27 comments:

Jijahh @ f.k said...

semoga berbahagia dan di murahkan rezeki selalu .. aminn ...

Happy 11th anniversary Zue

ibu_BatRiSya @wardah said...

wahh...hepi anniversary k.zue!semoga kekal bahagia..
ms kawin tu sy form 5 lg...uhuhu

Suhana Shahril said...

Happy 11th anniversary kak zue
Moga berkekalan hingga akhir hayat

LYaFRINA said...

waa.. dh 11 thn.. skejap j kan.. lya x sbr nk tunggu angka tu.. waaa. cunla pic k.zue time nikah tu.. siyes.. lain sgt2....

somi maintain smpai skrang dgn misainya.. aset beharga tu...

apa2 pun lya doakan agar pcintaan .zue n somi akn bkekalan hingga k akhir hayat disamping anak2 tersayang..

sarah-najwan said...

semoga kekal ke akhir hayat..saya kawin pom tahun 1999..

Ena said...

Happy Anniversary kak..

MOga kekal bahagia ke akhir masa.. ;D

~~Ciklinn~~ said...

tahniah sis.... wah sebelas thaun sudah....

linn doakan semoga terus berbahagia hingga keakhir hayatt aminnn

rATu kEBaYA said...

tahniah.. dah panjang tahun tu usia perkahwinan tu..

saya doakan semoga terus kekal hingga ke akhir nyawa

SyidaGorjes said...

congrats kak!dah sebelas tahun, tabik 300 kali.

LyNn HaMzAh said...

tahniah kak...semoga ikatan ini akan kekal abadi hingga ke akhir hayat...

Fieza79 said...

hepi aniversary..moga berbahagia ye...skjp je kan dh 11 tahun..fieza dh dkt 10 tahun....alhamdulillah...

Hezesuze said...

hepi anniversary uols
semoga bekekalan hingga akhir hayat....amin

p/s dpt adiah tak?? ngee

Zaidah said...

happy anniversary...semoga dipanjangkan umur n kekal bahagia hingga ke syurga....

Ain said...

hepi anibersary kak zue....

moga bahagia selamanya.....

malam ni boleh la makan besar kan, masak menu spesel sikit...

hehehe....

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

epi annibersari kak zue...

moga kekal hingga ke ujung nyawa...
bila anis nak pat adik gegirl ni kak...sian dia takde teman...:P

Nurzairul Isma said...

hepi anniversary k.zue... semoga jodoh berpanjangan ke akhir hayat..

~aSHa~ said...

Selamat Ulangtahun ke 11

semoga bahagia hingga ke syurga ye kak...

dah lalui fasa ke3 ni...ehehehe
tahniah

cheqna said...

salam kak
semoga kalian bahagia hingga akhirnya.....
moga Allah sentiasa melindungi kalian

.::Lynn::. said...

happy anniversary...moga kekal bahagia sentiasa...amin...

mamalieyna said...

waaah dah 11 tahun ye kak! happy anniversary, moga kekal bahagia n sentiasa dimurahkan rezeki! ^_^

time akak kawen, eina 19thn, tgh concentrate blajar lg tu..hehe..

Nana said...

happy anniversary kak..semoga berbahgia selamnya amin2

@e_da said...

happy anniversarry kak.. moga berkekalan ingga ke syurga... aminnn

zue @ annaleeya said...

to all,
tima kasih pada korang semua yg wish yer....

mmg seme pasangan hrpkn yg terbaik kan??? smoga begitulah hndaknya slalu, kekal bhgia hgga ke akhir hayat... Aminn...

Diamilikku said...

tahniah kak..kerna berjaya melepasi fasa 10 tahun pertama...su nih baru duk bertatih nak sampai ke angka 11 tuh kak...harap2 berpanjangan lah jodoh kami hendaknya

zue @ annaleeya said...

diamilikku,
mekasih su... klu kita faham, percaya dan jujur.... Insyaallah jodoh kita akan kekal... sama2 la kita doakan yer... Amin..

Dee said...

terlambat wish..happy anniversary sis..

Hasney said...

Tahniah Zue, dah pun 11 tahun usia perkahwinan yerk..moga kekal hingga ke syurga. Has 4.9 hari tu baghu genap 6 tahun.