SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

03 December 2010

BeBeLaN PaGi..!!

hahahaha... ntah ape2 tajuk.... belasah jer la....

salam dan pagi seme....
kejap jer dah jumaat kan????
kuantan hujan..... semalam lebat sangat....
hari nih pon dtg keje ujan renyai2... tp sib baik tak lebat sgt....
klu tak susah gak nak htr airel ke taska....
mmgla naik kete, tapi nak kuar kete tuh konpem akan basah la kn??

kelmarin dan semalam airel demam.... berjangkit dari umi la nih.... hrmmmm....
tp airel nih demam mlm jer... klu siang hari, kemain aktif lagi....
semalam letak air + daun bunga raya kt pale airel.... bagi sejuk sket....
Alhamdulillah, pagi nih airel aktif jer.... bdn pon taklah panas sgt....
sib baik jiran sblah umah ader tanam pokok bunga raya nih....

oklah korang.... akak nak kuar bekpes jap.... korang dah bekpes lom????
jgn tak mkn tau.... nnti perut masuk angin, korg jgk yg susah.... heheheh..!!

akak sejak kebah demam nih, rasa nak mkn mcm2...
yerlah... masa demam tuh mulut rasa tak sedap jer kan???
mkn aper pon, seme rasa payau jerk....
skrg nih, akak rasa nak mkn nasi lemak la pulak......
haissshhhh.... dah mcm org ngidam plak nih... huhuhuhu...!!!

oklah... smp sini dulula yer....
daaaaa.....

8 comments:

atty's said...

semalam kajang ujan skit2 je .tak lebat.

airel deman ke ? semoga cepat sembuh ye

mamalieyna said...

sini tak hujan la kak..panas terik je..oooh airel demam ke, moga cepat baik yee...iish lama tak tengok bunga raya, tgk dlm tv jer..hehe..

az rina a.k.a jaijina said...

kesian airil..same macam echa, dia kalau demam, demam malam..siang ektipp..

LyNn HaMzAh said...

baru jer lepas breakfast lontong kak...tapi x tahu la boleh tahan berapa lama...huhuhuhu...asyik muntah jer sejak preggy nie...

eiela said...

biasalah bila dah baik demam, selera memang tajam..

Latest Entri :
Bila Si Dia Bertanya
Ya Allah Masaku Dah Tiba

Cik Amy said...

kat jb now asik hujan je..

Fieza79 said...

ujan je kan skrg..bangun pagi sekarang ni cuaca sejuk sgt...

Diamilikku said...

akak ngandung apa...hehehehehehhe :)