SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

28 December 2010

Klu dah kalah tu terima jerlah....

macam2 hal... terima jerlah kekalahan tuh... dah adat pertandingan kan????
tak abis2 kontroversi pasal malaysia menang melawan indon 3-0 hr tuh...
akhbar indon duk canang pasal laser tulah....
sebab pasal laser tuh, pasukan indon kalah...

 tp klu pasal laser tuh, mmg x patut la penyokong malaysia wat gitu...
klu kita pon marah klu penyokong indon wat gitu kt pasukan kita kan???....
aku pon tak sokong penyokong malaysia wat gitu...
hrp2 lenkali xdelah kes mcm ni lagi kan????

tapi kan yg geram tuh, siap canang pasukan malaysia pakai bomoh utk menang....
org indon ckp, paranormal gitu.... ape kes????
klu dah kalah tuh, terima jerlah....
duk canang mcm2 tuh apehal????
mmg ngokngek sgguhla.....
berita lanjut, korang baca kt berita harian atau kt sini

lagi satu kes.... sorg aktress indon nih punyalah budus...
budus bangattttttt.... oppppssssss.....
ader ker wat pengakuan kt paper, nak pakai baju seksi sbb nak tayang "lurah" dendamnya tuhh...
motif tayang.... sbb nak ilangkan tumpuan pemain malaysia...
kira klu pemain malaysia tgk "lurah" dia tuh, seme jd lemah longlai la kot.... hahahah... budus sgguhla....

“Ya, saya serius. Biar semua pemain bola sepak Malaysia buta. Saya akan pakai baju belahan dada supaya mereka buta. Ini adalah laser ciptaan saya,” katanya lagi.

tu dia..... baeeeeekkkkkk punya pengakuan..... kira nak balas dendam ler sbb penjaga gol indon kena pancaran laser hr tuh.... tp bg akula kan... ini adalah tindakan yg paling mongok dan budus skali.... hahahaha.....


nilah artis yg berani wat gitu.... tak bape kenal la aku...
namanya julia perez atau jupe...
korang baca berita lanjut kt berita harian atau sini

tak payahla nak tayang "lurah" bagai.... kita tggu jer besok, sape yg bakal julang piala Suzuki AFF... Malaysia Boleh......!!!!

dah adat pertandingan kan???? klu seme nak jadi pemenang, sape plak yg nak jadi pengalah????? ekekekeke...!!

22 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

mitnak2la kita belasah depa lagi 5-0 lak..

tapiii..if depa belasah kita 4-0 ke atas..mmg abisla..uwaaaa

artis tu meroyan kotttt

ieda said...

ahahahah biasalah .. dah kalah mcm tulah .. doa2 semoga malaysia menang dan pemain2 kita x diapa-apakan aminnnn

eB@mamaAerish'n'Aed said...

hadoiiiiiiiii... camno?

LYaFRINA said...

adoii.. sampai g2 skali??
sbb lya x layan bola smpai x tau pon berita2 sensasi ni..

waduh2.... kamo itu siapa y mahu tunjukkn lurah dendam tu.. xkenal pon aktress tu... hehehehehe

zue @ annaleeya said...

rose,
yeahhhh.... belasah 5-0 gitu... Malaysia boleh...

zue @ annaleeya said...

ieda,
betul tuh sis... hrp2 pemain malaysia tak diapa2kan..

zue @ annaleeya said...

eb,
camno lagik??? camtulah... hehehe...

zue @ annaleeya said...

lya,
tu ar pasal lya... sgguh ngat org kater... smp sggup tuh nak tyg lurah dendam dia... mmg budusss kan????

Fieza79 said...

dok dgr2 jgk psl ni...sebenanya tk layan sgt bola ni..kurang mengerti..hehe pape pon jgn jadi perkara sebarangan antara 2 negara udah la ye...

az rina a.k.a jaijina said...

iskkkkkkkk, pesal lah dorang ni..tak leh terima kekalahan..dok dalam utan lah weh..ehh, terober emo ke ni?! hahaha..

Sidratul Muntaha said...

eleh..
minah jupe ni kan dah kantoi kongkek dgn ahmad dhani..
ish,ish.
indon..
dah keturunan cuc cicit bongok.

fazilzura said...

wakakak lawak tui ler indon2 ni..
dia ingt lurah dia lawo sgt2 ker?
entah2 plastik punye, leh le nak tunjuk2 kan..ke dia tu pondan ??/
bengong je.. x yah di layan

~Siti Hajar~ said...

Kalau tak buat masalah, bukan INDON la namanya...huh!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

malaysia boleh!!!!
sakit ati taw dgr kenyataan dorang ni, psl laser la, bomoh la..
aritu yg dorang menang, malaysia bomohkan dorang tuk menang ke...
sialan punya olang,, hihihi, emo lak..
awat tak bogel terus, konfom cerah masa depan.. hahahahah

LyNn HaMzAh said...

gila arr perempuan nie...tp dont worry malaysia comfirm menang la...

zue @ annaleeya said...

fieza,
adoilah... mmg hot skang nih... tulah kan??? hrp mmg tak gaduh2 ler.. tp org indon kene ingat... ramai rakyat indon cari mkn kat sini...

zue @ annaleeya said...

rina,
tak emo sgtla... akak lagilah... ter emo sudahhh... hehehehe...

zue @ annaleeya said...

ayu,
haah kan... mmg bongoks pon...

zue @ annaleeya said...

zura,
dia prasan yg dia cntik sgt ler tuh kot... mmg tak malu...

zue @ annaleeya said...

hajar,
setujuuuuuuuuuu....

zue @ annaleeya said...

leily,
yerla kan??? wat pe nak tyg dada bagai... bogel lagi gempak kan???? hahahahaha...

zue @ annaleeya said...

lynn,
saje ar tuh carik publisiti murah... malaysia mmg juara mlm nih... kita tgguuuuu...