SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

29 December 2010

Tak abis2 pasal laser....

salam seme....
lambat plak besiaran hr nih.... kuantan plak ujan jer dari semlm, jadi aku pon mcm lemau la sket.. heheh..

berbalik pada tajuk kt atas tuh... tak abis2 pasal laser kan...
mmg topik hot skrg nih... sana sini citer pasal laser jer...
napelah indon suke besarkan benda yg remeh tu yer???
padahal, rasanya penjaga gol malaysia terlebih dulu terkena pancaran laser masa perlawanan peringkat kumpulan A pada 1 Disember lepas... tp kita tak kecoh pon.... mcm2 hal la indon nih...

semlm pon masa balik keje, aku dgr suria fm... Linda Onn on air... pon ckp pasal laser nih... paling hot, pasal si julia perez nak pakai coli laser.... mmg hot gilerrrr..... ader gak artis indon yg bongoksss gini kan??? takde maruah langsung... dia ingat yg dia punya tuh hebat sgt ker???? huahuahuahua...!!!

Dalam Harian Metro hari ni,  Front Pembela Islam (FPI) ambk keputusan takkan sokong pasukan bola sepak Indonesia klu Julia Perez pakai coli laser di Stadium Gelora Bung Karno pada perlawanan akhir Piala Suzuki AFF menentang Malaysia hari ini. citer lanjut korang baca sini

dan jgk yg menarik dlm paper hari nih pasal ramalan si sotong..... si sotong Gudel telah memilih pasukan Indonesia... tak pyh ckp byk la.... ramalan tu tak tepat... yg pastinya MALAYSIA BOLEH!!!! dan sotong Gudel tuh akan digulai dan digoreng beramai2 oleh penyokong indon... hahahahahaha......


ni sotong Gudel duk menepek kt bendera Indonesia...
berita lanjut korang baca sini

alahhhhh... tuh seme ramalan jerk.... buatler ramalan sotong ker, coli laser ker... ataupon seluar dalam laser skalipon, pasukan Malaysia takkan goyah punyalah... besenya aku kureng bab2 bola sepak nih.... tp sbb dah byk sgt kontroversinya, aku jd tak sabar plak nak tgk final mlm nih.... mesti somi aku suke sgtla sbb aku geng dia mlm nih... klu tak sokmo ler duk berebut remote... hahahaha.....
ramalan aku sama jer, 3-0... kita bg Indon mkn telur ayam jerlah... hehehehehe....!!

MALAYSIA BOLEH...!!!

7 comments:

LYaFRINA said...

waduhh.. waduhhhhh...

julia ni pon.. nak laser org.. laser la kat lain.. ada ke kat padang bola plok

Mama Hanim said...

tu la kan.. byk alasan plak.. terima lah kenyataan bila dh kalah tu..

rATu kEBaYA said...

byk no ramalannye.. ntah apa2 lah..

sarah-najwan said...

semoga negara kita menang.
takmo gaduh2 deh..
kita serumpun shjaa..

LyNn HaMzAh said...

x sabar tgk malaysia beraksi...malam nie harap malaysia score lagi 3 biji gol...

~Siti Hajar~ said...

Dr xminat blh jd minat yer kak, semuanya gara2 kontrevesi tu...haha

klu dah INDON tu INDON gak la..huh!

cheqna said...

go malaysia
sama2 kita saksikan..
yiiihhhhaaaaa