SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

21 December 2010

Memang nak marah.... tapi...!!!

salam seme....
haishhhhh.... awal2 dah buat entry marah2....
tapi tulah..... nak marah sgt, tapi.............. terpaksa pendam jerlah.....

nak marah kt sape nih sebenarnya?????
hrmmmmmm.......
bila dah berjiran nih jd serba salah plak.....
tak bestla nak bermasam muka kan????

tapi ader gak jiran umah akak yg very the superb....
cuma sorg dua jer yg ting tong tuh....
sabar jelah....

tp klu korang marah tak klu jadi mcm nih????

*

*

*

*

*

nampak tak????? cuba tgk kt mata kanan airel.... dah merah2 kan???? anak jiran la nih main libas2 ranting kayu pastu kena kt mata airel.... korg blh bygkan lah mcm mana airel nangis.... sakit tauuuuu.... akak mmg nak marah dan gerammmm sgt..... sib baik tak buta mata anak aku..... skrg pon ader lagi kesan merah2 tuh.... haishhhhhh....

p/s : ader lagi yg buat akak geram pasal jiran nih... nnti ar akak publish pebende tu erk...

22 comments:

Amy Abdul Rahman said...

kesiannya. kasi sepak kat anak jiran tu sekali hehe :p

LYaFRINA said...

ishhh... susahnye ada jiran mcm tu.. kdg2 lbh baik buat hal sendiri ajer... tp, kan org kata sombong plok.. tp itu lbh baik dr darah kita menyirap akibat perbuatan org lain smpai menyakitkan ank kita kan

cik dah ganu kiter said...

oo kes tercucuk ranting la ni..

aduss risau plk anak idah pun suka main kayu ni..pntg turun tanah mesti kayu dia cari tau..risau gak kut2 dia tetiba buat kat anak org..

Hezesuze said...

aduuhhh bahaya tu uols...haruss marah jek anak jiran itu hehe

Sidratul Muntaha said...

uish
bahaya sungguh
kena tegur weih
nnti dia buat lagi bila tgk airel tak melawan.

az rina a.k.a jaijina said...

adeh, tulah masalahnye..nak marah kan, jiran..kang kalau marah² kecik ati lak..haisy, serba salah..

Diamilikku said...

hurmm..kalau dimarah..memang la org kata..ala budak2 je kak..apa nak kecoh2...tapi bila melibatkan mata..huhuhuhu...saya memang sensitip kak bab2 nih...

Fieza79 said...

zue..kena marah baru bdk yg buat tu tahu dia dh buat salah...seb bek cuma merah2 je kalu jd yg lg teruk...kena tgk2 kan la lps ni kalau nk biar bdk2 main kat luar...

kalau fieza mmg dh kena sound bdk tu...kasi ajar sket..sbb fieza pon penah mrh anak jiran hehee takut dorang kat untie fieza srg ni...tau pon..!

mamalieyna said...

aduhai..bab jiran tetangga ni susah sket la kak ye, almaklum hari2 nak kena berdepan diorang kan..salah cakap or termarah anak diorang kang, lain jadinya plak..sian airel!..sure sakit sgt tu..

zue @ annaleeya said...

amy,
hrmmmm... susahla amy... takut gaduh plak nnti...

zue @ annaleeya said...

lya,
duk dekat2 nih susahla lya... slah ckp kan, terasa plak...

zue @ annaleeya said...

cik dah,
airel pon bese gak main.... tp stakat nih x pnahla buat kt anak org lg... slalunya mmg airel sokmo la yg kena...

zue @ annaleeya said...

heze,
susahla sis... serba salah kita nih...

zue @ annaleeya said...

ayu,
tegur gitu jerlah... tp xdelah marah2 sgt... nnti emak dia plak terasa... susah sgguh..

zue @ annaleeya said...

rina,
mcm tulah akak rasa rina... serba salah..

zue @ annaleeya said...

diamilikku,
betul tuh su... klu mrh kang.. takut kata membela anak... akak klu luka kt tgn atau tak melibatkan mata ok la kan??? tp klu bab mata... mmg sensitip...

zue @ annaleeya said...

fieza,
zue cuma tegur gitu2 jerk fieza... nak marah beria sgt kan anak org... lgpon emak dia mcm steady jerk anak dia buat anak org... hrmmmm.... serba salah tau..

~Siti Hajar~ said...

cian airel, tgk pon tahu sakit tu..

akak kn tegur anak2 jiran yg ganaz nih, klu xdgr gak marah la sikit, klu xdgr gak lempang je...huh!

zue @ annaleeya said...

eina,
mau tak sakit eina... smp teresak2 airel nangis... besenya klu airel nangis takdela beria mcm tuh... bab mata eina, jgn wat main kan??? sib baik la tak melarat...

duk berjiran mmg ginilah eina... serba salah kita...

zue @ annaleeya said...

hajar,
susahla hajar... main lempang jer anak org nih, silap hb mak bapak plak gaduh nih... serba salah jdnya...

Nana said...

aiseh..
damia pon kak
dulu2 selalu kena gigit
ngan ank jiran seblah
asal kita lepa je
sure melalak
tgk merah tangan bekas gigi
kdg2 saya geram
saya cubit je anak jiran tu hahaha padan muke dia

zue @ annaleeya said...

nana,
tulah pasal nana... akak tegur jerlah... nak lebih2 krg, takut mak bapak plak masam muka... tp akak xdela nak cubit anak org tuh... nana nih kira berani sgguhla erk... hehehe....