SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

11 January 2011

kenapa masih ader yg berhati binatang???????????????

pic pinjam kt kosmo

ape korang rasa bila tgk gambar kt atas????
aku rasa mcm nak sepak2, nak lempang2 dan nak belasah sipelaku yg buat gini bior mam***
geram sgt.... masih ader lagi ker manusia yg tak berprasaan mcm nih???? 

aku sgt kesal, sebak, hiba dan mcm2 perasaan timbul...
apatah lagi, mangsa tu sebaya dgn anak aku, Airel....

masih ader lagi ker ibu tiri yg jahat mcm zaman dulu2????
taulah bkn anak sdiri... tp kenapa smp tergamak gitu skali????
dan yg paling aku geram.... blh plak ayah kandung nak sembunyikan hal sebenar...
blh ckp anaknya mati sbb lemas tertonggeng dlm baldi kt bilik air....
mmg bengongggggggggggg..... syg bini pon berpada2 lah....
takkan sggup tgk anak sdiri mati sbb kena dera..... bodohhhhhhhhhhhh...!!

aku tak dpt bygkan mcm mana tubuh kecil tu menanggung kesakitan kena dera dgn 73 kesan lebam....
mmg pompuan itu berhati binatang.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sedangkan binatang pon tau sygkan anak.... mongoksssss.....

maafla... entry yg agak emo..... kerna aku terlalu sedih sbb penderaan kanak2 masih berlaku zaman skrg....
dan yg paling aku kesal...... org kita, melayu.... dan semestinya seorg umat Islam.....
Nauzubillah...!!!

korang bacalah berita lanjut kat SINI

7 comments:

ciK mOt ©™ said...

dunia dah semakin tua kak...sob sob...sedihnya...

Gieyana said...

Alfatihah utk arwah..kesian kan..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

alfatihah tuk bidadari syurga ni..
tu la, mlm td tgk berita, terkezut gak.. hai ibu tiri, cam cite bwg merah bwg putih plok jdnyer.. igtkn dh takde zaman canggih gini.. eee, geram gak ke pak budakk tu, haissssshhhh.. sabo je la!

LYAfrina said...

SMLM TGK GAK DLM BERITA.. SEDIHNYA(

SEMOGA IBUTIRINYA TERIMA BALASAN Y SETIMPAL.

Ain said...

kesian pada arwah...

manusia jenis apa la mcm ni, memangg zalimmmmmm....

patut hukum sampai mati orang macam ni, sbb dia dah pun membunuh....

.::Lynn::. said...

sedih tgok.. lebih kurang sebaya aliya jea...

SyidaGorjes said...

tak terkata bila tgk gamba ni....