SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

10 January 2011

memang fanatik ziana zain sungguh....

pic credit to oh bulan

◦Klon Ziana Zain dapat hall of fame selama 5 minit yang tidak ditayangkan di kaca tv, hanya khas untuk penonton di stadium. Ketika itu, Ziana Zain sedang mempersembahkan lagunya di pentas, berlawan-lawan dua kembar tak seiras ini.


tentu korang kenal gambo sape tu kan???? seantero malaysia kenal dia nih sbb terlalu fanatik kt akak ZZ kita... smp org gelar kembar tak seiras gitu... heheheh.... gambo pinjam kt oh bulan... masa nih kembar tak seiras akak ZZ nyanyi skali masa akak ZZ wat persembahan kt AJL semlm... wlupon tak tnjuk kt tv, tp korg mesti blh bygkan mcm mana dia nih nyanyi kan???? mmg bersungguhla..... pnah tgk dia nih ikut ZZ nyanyi masa rancangan mentor dulu... lawak giler.... dgn memek muka dan tgn2 seme naik... heheheh...!!

nak baca lagi corat-coret AJL semalam???? korang baca SINI

12 comments:

ciK mOt ©™ said...

hehehe...dia pun dah glamer kak...

Ain said...

siapa kembar ZZ ni kak zue?

ain tak pernah tau pun...

cun macam ZZ jugak tak?

hehe....

atty's said...

ramai dah kenal dia nie as fanatik zz..

LYaFRINA said...

hehehhehe.. tau sgt sape dia.. y nak masuk nk mentor aritu.. tp ni lah y dikatakan peminat setia.. at least menghiburkan hati tgk gelagat dia.. ehhehehe..

dulu dh tgk dia miming masa final mentor. berlawan dgn ziana y di pentas.

Zue AnnaLeeya said...

cik mot,
glamor di amor gitu... hehehe...

Zue AnnaLeeya said...

ain,
alahhh... dlu dia pnah nak jadi protege zz... takkan ain tak kenal...

Zue AnnaLeeya said...

atty,
mmg pemes kan kakty??? tp lawakla dia nih kan???

Zue AnnaLeeya said...

lya,
haah kan lya... klu tgk dia nih nyanyi mmg penuh prasaan kan... lawak tgk..

deCrewz said...

Walaupun ada sedikit lawak, tapi dia tetap berani..hu3. taik spring ckit sape brani buat macam dia..ngeee

Nia said...

salam ziarah Zue,
aisey kalau tunjuk klon tu kat TV mesti gempak..hehe

jemput join ya
Baby & Me Shopping Style Contest

eLYies said...

as salam perkenalan..

selalu nampak si pondan ni..dia memang fanatik giler ngan zz...tak pernah miss pakai gaun..byk tui duit dia beli gaun ..hahahha

~Siti Hajar~ said...

hahaha...minah tu kat mana ada ziana zain dia mesti ada...fanatik sggh!!!

*eh minah ke mamat...??? opsss..