SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

10 January 2011

ciTeR SaBTu LePaS..!!

salam....
ader lagi yg bermonday blues hr nih????
aku pon agak lemau rasanya krn cuaca hr nih amatlah dingin.... sejukkkk....
kuantan ujan jer.... skrg pon ujan lebat sgt.....

tadi dah bw sket2... ader yg smpat tggal jejak dan say hi hi kt kotak jerit tuh...
yg tak sempat tuh, nnti pasnih aku bw balik erk....

hari nih ramai kwn2 yg wat entry pasal AJL semlm kan????
aku plak bulih terlelap tgk AJL semlm...
terlelap plak time akak ZZ kita nyanyi....
haishhhh.... padahal dah penghujung tuh.... huhu....
apepon, thniah pd ana raffali sbb juara mlm tadi.....

oklah.... nak citer pasal dak airel nih... hepy bebenor sbb wan dan aki dtg umah sabtu lepas....
kebetulan wan dan aki dtg kuantan, jadi sggah umah jap...
sggah tgk 3 org cucunya tuh... katanya rindu sgt kat gelagat cucu2....
bkn rindu kat anak dia nih tau... huwaaaaaa..... sedeyyyyyyy.....
tp sib baik bawak byk buah tgn...
haishhhh.... apehal plak mak ayah dtg bwk buah tgn kt anak... hehehehe....

wan dan aki xleh stay mlm tuh sbb kemaman kan ahad sekolah....
poksu bebudak nih masih sekolah lagi.... form 3....
xpelah... bkn jauh pon.... jarak umah kitaorg dlm sejam jerk... dekat kan???? hehehe....

mehla tgk gelagat airel dgn wan... manja dan ngade2nya tuh mmg lebih2 la.....
masa wan ader, umi nih airel pandang sebelah mata jerk... huhu....

tgk... manja sgt dgn wan.... mmg duk betepek dgn wan jerlah.... tgk poksu airel tuh... sokmo wat muka gitu klu nak amik gambo...

olololooo..... manja campur ngade tau.... nak2 plak kena apit dek wan dan aki... suke sgt.... kakak pon menempel skali... abg ngah xde sbb masa tuh abg ngah tgh moody.... takmo bergambo... hukhuk...

pastuh siap tunjuk mini lappy dia tuh.... ader bunyi lagu2 gitu....

nak wan yg ajarkan.... ngade tol airel neh... hikkksss....


buat2 manja gitu.... haishhhh....

asik airel jer yg tekan.... meh airel ajar wan la plak.... ekekekeke....

p/s : masa wan dan aki nak balik mlm tuh, airel nangis2 nak ikut... siap tarik2 tgn wan suruh dukung... anak2 kita mmg gitu kan???? manja lebih2 klu jumpa atok dan nenek..... kita nih mmg diorg tak pndang dah.... huhuhu...

17 comments:

mamalieyna said...

a;ahai...manjanya airel..! dah la dpt adiah..tmbh2 best la..^_^

selalu camtu la kan, anak2 lebih manja n mesra ngn atok nenek..arif seusia nak masuk 2 tahun ni, takde la manja lebih2 lgi, sbb jrg2 jumpa..huhu..

sarah-najwan said...

bebudak mmg manja ngan mak tok dia
sebab dorang tau..buat ape tu mak tok xmarah...hahaha

kita pom..kalu dpn MIL FIL ke mak ayah sdiri...kontrol jeeeee...

geram pun sabarrrrrrrrrrr....hehee

itu saya la..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah brmanja manjaan airel ek, sama cam balqis la kalo datang opahnya bukan main lagik...ari ni no mood la nak keje kak

Zaidah said...

bebudak memang nak dimanja...lelagilah ngan nenek or opah...sebab biasanyer diorang lebih sayang n manjakan cucu daripada anak sendiri..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

salam kak zue..jln2 umah akak lunch hour ...

iye kak..rafiq pon ngengada..tapi lom sampai tahap nak ikut opah dia balik la..eheheh
nnti dah besor skit sure camtula gamaknye..meraung2..uhuhu

LyNn HaMzAh said...

seronok la ariel sebab wan dan aki dia datang rumah...anak lynn pun kalau balik kampung jumpa atuk2 dia memang happy semacam jer...

Zue AnnaLeeya said...

eina,
airel nih mmg terlebih manja... klu ader wan jer, seme mende nak wan jerk... dgn umi mmg takmo lgsung.... ngengader lebih.. gerammmm tau...

Dee said...

yelah sis..sbb kita ni garang..atok ngan nenek kan manja kan depa..hehehe..harap2 ur house x banjir sis..

Zue AnnaLeeya said...

sarah-najwan,
samalah mcm saya nih... kita nih mmg tahan jer geram tuh... anak2 plak mmg sukelah sbb dia tahu wan dan aki tak marah punya... huhu..

Zue AnnaLeeya said...

anje,
budak2 mmg gitu kan anje... sama peelnya klu ader nenek diorg...

Zue AnnaLeeya said...

zaidah,
tau xpe zai... atok dan nenek mmg akan manjakan cucu lebih dari anak sdiri kan??

Zue AnnaLeeya said...

rose,
airel mmg akan meraung2 la klu wan dtg umah... nak ngikut jerk... jenuhla wan duk pujuk plak.. hehehe...

Zue AnnaLeeya said...

lynn,
bdk2 mmg gitu kan??? pantang jumpe atuk nenek mmg manja tuh lebih2 la... heheh..

Zue AnnaLeeya said...

dee,
betul tuh sis... atok nenek manjakn bdk2 nih sbb tuh diaorg nih makin manja...

area umah saya tak banjirla dee... duk tmpat tggi... heheh..

Ain said...

kalau sarah memang takott dengan atok nenek dia...

memang payah la nak tengok dia manja-manja...

huhuhu...

Fieza79 said...

mmg manja la kalau atuk nenek dtg...sama la mcm anak2 fieza kalau tok dan tok wan dtg mengade je...

~Siti Hajar~ said...

Aduss!! br ada peluang nk terjah rmh k.zue ni..

Salam..

amboi manjanya airel dgn tok yer, ye la tok dok layan airel aja, mau xmanja...hehe

anak2 sy plk k.zue, dgn tok & tokwan sblh sy mereka manja btl tp sblh hubby lgsg mereka xmo..huh! entahlah, munkin tok/tokwan blh hubby xmesra rakyat kot..huhu