SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

07 January 2011

Ya Allah.......... menggigil aku...!!

Salam seme....
pagi tadi dikejutkan dgn berita suami kenalan aku kak wan eksiden..
eksiden berlaku dekat traffic light ke airpot dlm kol 7 pg cenggitu...
suami kak wan nak menuju ke tmpat kerja di jaya gading, jln gambang.....

dan berita terkini yg aku dpt, dlm kol 9.30 pg td, suami kak wan meninggal di hospital..... Ya Allah.... mmg terkejut sgt.... menggigil aku..... Innalillah...

tingat kat arwah abg pie.... seorg yg murah dgn senyuman....
kak wan ckp, pagi td seblom gi keje, arwah abg pie ader ckp smbil gurau.... "klu saya mati, awak jgn kawen lain tau...." Ya Allah..... sebaknya aku (aku menaip ni pon, sambil menangis)... tak sgka gurauan tuh jadi nyata..... abg pie mcm dah tau jer dia nak pegi.....

mmg bertimpa2 betul musibah utk kak wan....
thn lepas, ibu kak wan pon meninggal kerana eksiden....
dua bln lepas tuh, ayah kak wan plak menyusul....

salam takziah buat kak wan dan keluarga.....
sgguh berat dugaan utk kak wan dan anak2... 
anak bongsu kak wan sebaya dgn Airel...
berat mata mandang, berat lagi bahu yg memikul....
aku hrp kak wan akan terus tabah dan kuat.....
abg pie org yg baik, sbb tu Allah lebih sygkannya.....

semoga roh arwah abg pie dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org beriman.... aminnn...

Al-Fatihah...

p/s : aku amik half day ari nih..... aku nak gi melawat kak wan dan keluarga....

17 comments:

eB ezrin said...

alfatihah...

ciK mOt ©™ said...

al fatihah...saya pun sebak membacanya...hidup kita ni hanya pnjaman,..

ibu_Arifa said...

sedihnyer!!! bertimpa2 dugaan kak wan tu. nak nangis jgk nih..

dah ler semua org yg dia syg dah pergi meninggalkan dia..tinggal anak dan ibu bapa mertau jer lagi (itu pun kalo mereka masih ada lah)

takziah utk kak wan. saya doakan agar dia tabah dan kuat semangat.

cheqna said...

alfatihah
moga kak wan tabah..

mamalieyna said...

Al-fatihah...

salam takziah..tetiba eina pun menitis air mata, Ya Allah..moga2 kwn akak tabah!

Nana said...

al-fatihah..
salam takziah kak

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

alfatihah
salam takziah buat kak wan dan keluarga

Fieza79 said...

fieza pon sebak ni..sian sgt...sempat dia gurau2 gitu..Allah aje la tahu cm mana pasaan kak wan tu...moga dia tabah...al fatihah..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

gurau2an camtula sy takutt sgt jd kenyataan..

Allah lebey sayangkan dia kak..takpelah..
moga rohnya ditempatkan di kalangan org beriman..

sebak lak rasa..

[-suziey-] said...

Allahuakbar..ksiannya la hai..dugaan bertimpa2..semua org tersayang pergi menghada Penciptanya sorang demi sorang..smga kak wan tabah hadapi dugaan Allah

Ummi Eisya said...

ya Allah..dugaan betul tu..takziah wat kak wan ye..sabar hadapi dugaan Allah ni..

Zue AnnaLeeya said...

buat semua,
mekasih byk2 yer korg... aku dah nak balik nih... arwah akan disemadikan lepas semayang jumaat.... sama2lah kita doakan smoga roh arwah dicucuri rahmat..

AlFatihah...

Diamilikku said...

semoga roh arwah tenang di sana..dan semoga kak wan tabah menghadapi musibah di tahun baru ni...salam untuk kak wan kak

.::Lynn::. said...

alfatihah
salam takziah buat kak wan dan keluarga

Dee said...

Al-Fatihah dan takziah..sedihnya..

Nida said...

Ya Allah saya yang membaca turut menggigil.... tak dapat bayangkan bagaimana perasaan Kak Wan ketika ini.. semoga beliau tabah menghadapi ujian dariNya.. Al-fatihah

rynas said...

sedih***
moga si isteri tabah menghadapinya
berat mata memandang berat lg bahu memikulnya