SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

28 January 2011

Sejuta Cinta Marshanda.... aku jatuh cinta sudahhhhh....


aku mmg dah jatuh cinta dgn sinetron sejuta cinta marshanda nih....
pelakonnya comei dan ensem bangat.... marshanda sgt kiut....
dan suke tgk baim wong dgn rambut pendek... ensem bangat...
kt astro skrg ader citer kejora dan bintang, baim wong belakon jgk.....
mmg tak tinggal la.... kol 6.30 mmg ngadap tv...
mggu lepas baru jer abis tgk citer bukan diriku... baim wong jugak....
aku angau dgn baim wong sudahhhh..... hahahahaha......

skrg nih waktu lunch jer, aku layan sejuta cinta marshanda nih kt youtube...
kt tv3 pon tgh tayang sinetron nih... tv ader kt opis nih, tp citer tu kol 2 plak....
haissshhhhh.... takkan nak tgk tv time keje kan????
sekali sekala xpela... nak jgk tuh... ekekekek....

jom layan lagu sejuta cinta nih..... sgt sedey okeh.... sob sob sob....


Sejuta Cinta

Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya

Mungkin ini sudah suratan
Engkau dan diriku tak bisa bersama
Mungkin ini sudah suratan
Sudah suratan

Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu
Jangan kau pergi untuk melupakan aku
Aku menangis karena hidup tanpamu

Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya

6 comments:

ciK mOt ©™ said...

kak zue...pagi...
semalam saya EL so sempatlah layan gak citer ni...lakonan baim wong dan bekas awek dia si marshannda tu...bagus derang, walaupun dah putus, dalam keje masih komited berlakon cintan cintun...heheh...
dalam hati tak siapa tahu kan kan...

Zue AnnaLeeya said...

cik mot,
baguslah cmtuh.... dah xde jodoh tp tetap pro gitu... tp dlm hati tuh, mgkin masih rasa kot.... apepon, citer nih mmg best kan??? sedeyyy... blh nangis tgk.. huhu...

Suhana Shahril said...

Minat jgk 2 org couples ni,sejak citer nengok citerBenci Bilang Cinta.
Tp gmbr ni masih blum bkesempatan nak tengok sbb dia tayang time keja kan kak?huhu...xpelah,nnti minta cik abg download lah..hehehe..

syariza09 said...

sama ler...minat gilos ngan Baim Wong. tapi citer ni blm mula tgk lg, baru je layan Kejora Bintang. Rehat ni wajib ngadap Utube

salam kenal

Zaidah said...

blum pernah tengok lagi tapi klu citer sinitron nie mesti lama gila baru habis...boring..

sarah-najwan said...

kita pom mabuk 2 cerita nih..aduyaiiiiii...penangan si baim..