SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

08 February 2011

angka 12 sgt istimewa bagi aku..!!


ape istimewanya angka 12 nih????
yuppppp..... angka ini amat bermakna bg aku.....
sgt sgt sgt bermakna sbb angka 12 nih berkait dgn insan2 kesayangan aku....
nak tau nape?????
sbbnya..... setiap 12hb selama tiga bln berturut2 adalah hari istimewa 3 insan tersyg...


12 February - besday abg ngah aka Alif
12 March - besday incik somi
12 April - besday dak Airel


terer tak incik somi aku????
pandai jer bajet dua org anak bujang dia tuh kuor semenya 12hb..... hahaha...
wlupon bln lain2 tp tarikh sama dgn beday dia plak tuh... ekekekkk...

aku tgh terpikir nak wat giveaway ler... agak2 ramai tak yg nak join???
maklumlah bknnya blogger pemes... huhuhu..!!

12 comments:

Gieyana said...

mmg penuh makna nie..angka 12 berturut2..suka2..

sure hadiah pon berturut2 nk kena bg kan!huhu

mamalieyna said...

waaaah mmg special sungguh kak, mmg pandai tul budget..hehe..

3 bulan berturut2 di 12hb , kena standby hadiah la kak ye..hehe..

LYAfrina said...

pandai k.zue ngejas tarikh yer

Nida said...

wah Zue.. cantiknya tarikh tu.. bersusun.. :)

Bulan Feb ni juga besday Nida...hehe

Zue AnnaLeeya said...

gieyana,
mmg spesel... jrg dpt cmni kan??? tp tulah... 3 bln berturut2 nak kena bg adiah... huhu...

Zue AnnaLeeya said...

mamalieyna,
tau xpe eina.... 3 bln kene standby duit beli adiah... klu somi dan airel x kisah jerk beli ape pon... tp klu abg ngah pandai demand tau... pokaila umi... huhu...

Zue AnnaLeeya said...

lya,
mesti doh... nok blajo ker??? hahahaha....

Zue AnnaLeeya said...

nida,
tulah kan??? bersusun... dan bersusun jgkla kena kuar duit... hehehe...

ieda said...

wah dikk sungguh2 bermakna nie .. semua 12 .. pandai adik planning erkkk ... :))

Zue AnnaLeeya said...

ieda,
tulah pasal kak... kebetulan sgguh kan????

~Siti Hajar~ said...

Hubby sy 12 May...hehe

Zue AnnaLeeya said...

hajar,
oooo... kira sambungla erk... hehehe....