SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

07 February 2011

sup tulang....

dah lama tak tepek picca main masak2 kan???
bese masak cincai jerk, malas la nak tepek sini...
masa cuti CNY, ari khamis, tetiba rajin plak masak sup tulang...
anak2 yg nak mkn sgt nih..... sbb tuh taruk kentang....
bebudak nih suker...


wlupon namanya sup tulang, tp tulangnya kecik2 jerk.... mmg sajer beli tulang gitu.... sbb klu beli tulang yg beso2 tuh, susah anak2 aku nak mkn.... sup tulang dan campur dgn daging sket...
lauk lain, telur dadar dan ulam timun batang.... malas nak snap....
ckupla lunch kami anak branak utk hr tuh..... Alhamdulillah....

p/s : cuti CNY ari khamis tuh, aku tak balik kemaman lagik.... sbb tuh blh main masak2 dulu... sbbnya hari jumaat  tu ader kduri kawen.... pas pegi kenduri kawen, terus gerak balik kemaman.....

11 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

mantop sup tulang akak ni...sedapnya...mai pos sini HB disini

norihan said...

wah...sedap ler nampak sup tulang tu...nakle cikit...

Fieza79 said...

sedap arr zue..menggoda selera la mcm ni..tgh lapar sgt tak saba nk balek makan..hahaa

mama_iris said...

sup kalo wat plak telur dadar..perghhh...mmg kombinasi yg menarik...

Nana said...

tu dia..
mmg menyelerakan
ni klw ada ikan jeruk tenggiri mmg gu ni kan hehhe

Zue AnnaLeeya said...

anje,
anak2 akak mmg suke klu msk sup... sup ayam dan kaki ayam pon diorg nih mmg suke ratah... hehehe...

Zue AnnaLeeya said...

norihan,
hehehe... mehla kuantan..

Zue AnnaLeeya said...

fieza,
balik jgn lupa wat sup tulang gak... hehehe....

Zue AnnaLeeya said...

mama iris,
tau xpe.... sehingga menjilat jari... hehe..

Zue AnnaLeeya said...

nana,
ikan jeruk tenggiri tuh mmg ader nana... tp somi akak x mkn plak... huhu..

~Siti Hajar~ said...

sy suka sup tulang, klu ada daging, sggp tolak daging ke tepi sbb nk mkn isi2 yg lekat kt tulang tu aje..hehe

sy ada mak sedara yg suka mkn tulang, tulang yg dah dimasak, dia tumbuk bg halus & makan gitu aje, pelikkan tp benar tau..entahlah cmna dia blh mkn, km tgk je tp xpnh cuba sbb pelik sgt...hehe