SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

18 February 2011

entry bengang...!!

yupppp.... mmg aku bengang....
pagi2 dah bikin aku panasss jerk....

mcm nih....
masa nak gi keje tadik blaku satu insiden...
tp sib baik tak eksiden.... sikit jer lagi kete nak kiss kiss tadi....
adalah  dlm 2 jengkal gitu... klu aku tak brek emergency tadik... harus dah bercium dah....
sib baik hr nih aku tak htr airel kt taska.... klu tak mmg tersembam ler anak aku...
airel duk umah dgn adik ipar sbb taska tutup ari nih...

tp aku mmg bengang giler....
aku nak tanya korang.... klu korang duk kt "T" junction....
pastu klu korg nak kuar simpang, korang benti dlu tak???
atau main kuar suka ati jer?????
klu aku tanya bdk kecik pon akan tau jawapannya kan????

tu yg aku bengang.... ader satu kete tuh tadik main kuar jer.....
tak benti langsung..... dan makin aku bengang, xde nak angkat tgn say sori ke hape... haishhhhh... mmg panas btol hati.... aku benti kete dan turunkan cermin kete.... aku pandang tp dia langsung tak angkat tgn ker hape... mmg krg ajar sgguh...

aku x nmpak sgt rupanya tp aku nmpak driver tuh pompuan dan bertudung jgk....
klu korg mau tak panas kan????? sib baik masa tuh aku xdelah laju sgt.... sbb area perumahan lagik kan??? cuba bygkan klu aku tgh drive 100 - 120km sejam????? mmg tak sempat brek dah....

pastu kan, dia punya nak tnjuk eksen kot dgn aku.... smp depan sikit bedesup potong kete aku... bkn kete aku jerk, tp 3 bijik kete potong skaligus... nak tnjuk terer ar tuh kunun... chaiittttt.... aku tak heranla... bknnya ko pakai kete sport... setakat kete wira jerkla... huhhhhhh.....

16 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

mmg sungguh kurang ajar..pepagi lagi dah buat org naik darah..ishh, kalau dapatlah pompuan tu, mmg dah lame kene skolah dah..eh, pesal lak ai pulak yg tetibe emo nih?!

::Kak Sambal:: said...

kalo kat putrajaya kan, ada satu jambatan tue, boleh petang2, kita sibuk nak balik keje, die boleh benti kete n tangkap gambo... pehtu dah jadik jem...

Unknown said...

Driver tu sakit perut nk terberak kot akak, tu yg pecut xhingat donia & muka pn xleh cenyum dh...wakakakaka

Gurau2 yer akak, kasi cool ckit...

Ummi Eisya&Amani said...

mmcm2 perangai manusia ni..

Fieza79 said...

dgr pun panas hati ni...nk tunjuk action la tu konon padahal dia buat salah tk perasann...sekali kena hentam baru padan muka dia...

Mek Rose said...

unta kat padang pasir pon tak bangang cam dia kan kak..

sabar k
pemandu ni kdg2 tak makan saman!

Zaidah said...

memang tak berbudi bahasa betul...langgar aje keta tu....siap tunjuk eksen lagi tu.....

attyfir said...

Nak tunjuk teror ..tak akibatkan org lain takpe..bayangkan masa dia nak ptg kete tu kalo jadik apa2 tak ke org lain jadik mangsa..benci jugak org cenggini

Zue AnnaLeeya said...

rina,
mmg bengang sgguh rina... tp tu yg akak pelik??? nape rina yg ter emo plak nih???? pembawakan bdk kot???? hehehehe...

Zue AnnaLeeya said...

mamalyna,
tulah pasal ejan... susah klu org x bertamadun neh...

Zue AnnaLeeya said...

hajar,
ape plak nak terberak???? dah cirit kt dlm kain dah pon.... huahuahua....

Zue AnnaLeeya said...

ummi eisya,
tulah psl... geram sgguh..

Zue AnnaLeeya said...

fieza79,
tau xpe fieza... nak tnjuk eksen sgt, kena hentam baru tau.... mmg bengang giler...

Zue AnnaLeeya said...

rose,
tulah rose... unta tuh pon x pnah bg akak bengang gini.... muahhhaaaa...

Zue AnnaLeeya said...

zaidah,
malas nak amik pot dgn org bengong gitu zai.... biarlah dia nak eksen sgt... bkn dpt hape pon...

Zue AnnaLeeya said...

atty,
kan kakty... mmg kena sabo ler dgn pemandu gini... yg buat sy bengang tuh bkn ape... kita nih sama2 pemandu wanita kan???? so, respect la satu sama lain...