SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

18 February 2011

siakap masak stim...

pg tadi aku bengang sgt kan????
skrg dah cool..... malas nak amik pot org cenggitu kanss????
nak tnjuk terer ke hape, lantak ko la...
jgn silap lgkah sudahhhh.......

skrg nih aku rasa lapooooo sgt.... lapo giler weiiii....
nak kasik lagi lapo... meh nak  tayang sket siakap stim aku msk hr ahad lepas....
lama tak mkn masak stim nih....
masak 2 ekor kejap jerk dah licin..
kakak smp ratah2 seme... sabo jer umi...

siakap stim simple.... yg penting kenyang anak branak.... Alhamdulillah...

p/s : aku kena masak ala stim gini sokmo pasnih... kata nak diet kanssss???? muahhhaaaa....

8 comments:

mama_iris said...

nurul memang sukeeeee sgt ngan siakap stim...tapiiiii....encit azmi naheee heyy....so kene gak beralah....sbb nya tak larat nak abeskan sorg2 ikan siakap....

Nana said...

sedapnye kak..
nanti klw sy trn kuantan
akk msk ni ek hehe

syariza09 said...

rasa mcm nk msk stim pula esok..hehe..idea..idea

Fieza79 said...

siakap stim...sedaapp fieza suka tp huby tk suka..kalau kat restoran nk oder yg ni awal lg dia reject...huhuu

Nor Moscow said...

sedapnya,..kami satu family mmg suka ikan masak stim..

Suhana Shahril said...

alaa..sedapnya..tringin..pos la sini sket..hehehe

Diamilikku said...

kak zueeeeeeeeeeeeeeeeeeee...lama tak singgah..huuhuhu...hehehehhehe...winduuuuu...nanti life dah ok su akan selalu singgah ye..jgn majuk tau su tak jenguk..memang tak de masa sangat2

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

kita sellau siakap masak 3 rasa je tak pernah masak stim lagik