SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

10 February 2011

Ifa Raziah Sah Sembur Safura, Pengikut Twitter Dia Pun Kena Sembur Jugak!!!

kredit to abang nara

korg ader baca tak kontroversi psl ifa raziah dan safura nih?????
mmg panas tol skrg..... aku mls nak komen lebey2...
kang kena saman plak....
skrg jgn main2... saman menyaman jerk... huhuhu.....
korg bacalah sdiri kt SINI pastuh korg komen dan nilaikanlah sdiri....

7 comments:

atty's said...

ada dengar pasal gossip ni lom ada kesempatan lagi nak tau citer sebetulnya ..ok nak terjah sana skrg

Jom baca: Bertahun2 Tersalah Tarikh Wedding Anniversary

Zur@ZaRi said...

aper kes eh? macam ketinggalan plak=))

mamaaedrean said...

hmmmmmm....

dyea irdina said...

mmg pompuan ni...sy pun meluat ngan dia nih..nak2 masa tgk topic cantik dalam islam yg hos dia fazilah kamsah..bangga riak ifa ni bercerita dia dah ubah situ sana...benci ai

mamalieyna said...

taktau apa pun..huhu..

.::Lynn::. said...

jiran sebelah baru cerita..
belum sempat cari lagi.. sib ada kat sini

Zue AnnaLeeya said...

to all,
dah panas cter nih... bacalah sdiri kt link tuh... dahsyat punya maki org... tak sggup... sabo jerlah....