SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

22 February 2011

layan jer gambor 3AZ nih main air....!!

sambungan dari entry ke air terjun sg pandan semlm...
layan jerlah piccas 3AZ nih main air yer.....
malas haku nak membebel....
nnti korg buhsan plak... huhuhu....




bab posing memosing mmg serah kat kakak.... lentok2 posing dlm air...  menurun sapela ni yer???? umikah???? abahkah????? hehehehe....


abg ngah mmg kureng bergamba.... taknak bg kejesama kt umilah.... ni pon paksa rela gitu... geram umi.... huhuhu...



airel pon sama.... susah sgguh nak amik gamba airel skang.... haishhhh.... gamba last nih, airel dah kesejukan main air... dah takmo main dah... hehehe...

20 comments:

Dee said...

kemain lagi ha..anak dara mmg pandai posing..yg anak jantan kenalah nampak macho..

rina a.k.a jaijina said...

ala, tanak ngaku plak akak ni kan,dah sah²lah anak dare tu nurun akak bab² posing ni, kate pompuan kan, ekekeke..

Fieza79 said...

kakak tu dh mcm anak dara sguh la zue...dh besor pnjg la zue...jaga2 bebaik tu zue...ramai nk tackle tu haa heheee

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah snotnya masing2 mandi ek...kita tak pernah pi air terjun teringin gak nak pi

cheqna said...

err..mana gamabo umi main lam air??
lalalalalala
tobak aku kene sekeh kalu duk dekat2 ni
hahahahaha

LYAfrina said...

as salam k.zue...
lya dtg!!

mmg best mandi kat sini...
lya siap naik jambatan gtung.. tp dh serik, sbb mmg gayat y amat,, tinggi.

k.zue, nk mtk tlg vite utk asya blh??

VOTE NO.13

KAT SINI-->

http://anna-jueanna.blogspot.com/2011/02/jom-pilih-siapa-pemenangnye.html


**KLIK HB

TQ

Zur@ZaRi said...

seronok diorg main air yer..

klik ur HB=))

Jom Join: "Posing With Ur Love One - Giveaway"

Rugi tak beli?: "Tikar Getah Kanak-Kanak"

ieda said...

amboii seronoknya budak2 nie main air .. sejuk tuu .. tapi bab air mandi sampai gigil pun mereka sanggup kan :))

mamalieyna said...

aduhai..tenet cam hampeh kt umah, tak kuar habis pun picnye..puas nunggu..huu..esok2 mai layan lgi..hehe.

Diamilikku said...

tak cukup sejuk lagi tuh kak..kalau alesha ngan aisy sampai biru2 lah bibir..hehehhehehehe...tapi air terjun selalunya memang sejuk kan...:)

Zue AnnaLeeya said...

dee,
mmg sis... nak dara sorg nih mmg posing kemain lagik...

Zue AnnaLeeya said...

rina,
haishhhh.... dah tau tuh jgn bising... syhhhhh... diam2 sudahhh....

Zue AnnaLeeya said...

fieza,
tulah pasal... bdk2 skrg tak mcm dulu... nmpak mcm dah beso jer kan???

Zue AnnaLeeya said...

anje,
best mandi air tejun nih anje... air sejuk giler...

Zue AnnaLeeya said...

cheqna,
dokleh tnjuk umi main air... lebih pada itik bulih air... wat malu jer... hahahaha....

Zue AnnaLeeya said...

lya,
naik gak jambatan gantung tuh... tp lupa nak snap plak...

okey... nnti kzue terjah erk...

Zue AnnaLeeya said...

zura,
budak2 nih mmg... berendam mcm takmo naik... sabo jerlah...

Zue AnnaLeeya said...

ieda,
tau xpe kak... kita panggil naik pon, diaorg nih wat derk jer...

Zue AnnaLeeya said...

mamalieyna,
klu tenet lembap nih mmg hangen jerk kan??? hokeyyyy... nnti dtg lagik k..

Zue AnnaLeeya said...

diamilikku,
tau xpe... airel dah menggigil tuh.. jari pon dah kecut seme... hehehe...