SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

23 February 2011

ohhhh... ibu mertuaku..!!

hohoho.... tajuk tak blh blah kansss?????
nak tnjukla tuh kunun2 baik dgn mak mertua.... ngeeee....
org ganu kater, tok tuer.... hehehehe.....

kisahnya sabtu lepas... MIL nak gi KL umah anaknya aka adik ipar haku.....
pastuh sggah jap umah aku semata2 nak htr temosa nih...
sbb dia tau menantu dan cucu2nya suke bangat temosa nih....
ouchhhh.... i loike.... air tgn ibu mertuaku... muaahhhaaaaa.....

sedap weiii temosa nih... inti ikan penuh dan mampat gitu... tak sama beli kt kedai....

nilah ibu mertuaku..... tima kasih mak.... sayangggggg mak.... mmmuuuaahhhh...!!

p/s : nak kuar makan jap.... semlm tak mkn nasi... nak dietla kunun.... huahuahua.... tp lapo la plok pagi2 nih.... huhuhu....

7 comments:

Diamilikku said...

feveret mizan nih kak...huhuhu...duk sibuk nak makan temosa je..dia tak tau bini dia tak reti nak buat..hhuhuhuhu

Mama Hanim said...

sedap tu k.zue.. nak skit la..hehe..

cheqna said...

owoh..liur r sere..
kalu inti banyak memang sedap....

Fieza79 said...

best kalau ada mak mertua yg melayan mkn menantu2..hehee bunyi org ni ckp mcm tk penah rasa je suma tu..huhuu

terliur..sebab dh kata sedap sgt...pos sini cpt..!

MamaYatie said...

untung kak zue..menantu kesayangan ni yer

LYAfrina said...

lya plok suka ma fain masok lauk2 berasakan sambal.. mmg mnjadi jer.. dgn pedas nyer

rina a.k.a jaijina said...

betul kak, skang ni termosa isi tak boleh belah langsung..ciput aje heh..