SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

21 March 2011

beginikah idola peminat..????

hrmmmmmm.....
tak tau nak ckp aper.....
mcm ni ker nak jadik idola peminat?????


artis nih nama miera liyana.... aku tak kenal sgt pong..... tp klu tak silap dia nih belakon drama kamelia katrina dulu kan????? ce korg tgk baju dia pakai..... mau tak terbuntang bijik mata.... Astaga..... mengucap pjg aku tgk gambo nih....

pahtu bila dah buat salah, mtk maaf secara terbukalah plak.... standard ar tuh kan????

petikan maaf miera liyana... tenkiu abg nara :

"Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi. Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini. Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang. Saya bersedia menerima teguran orang ramai dengan terbuka tentang pakaian saya ini dan berjanji tidak akan melakukan kesilapan yang sama.."


p/s : lenkali kita kene pk dlu sblom buat... alasan kt atas tuh tak sesuwei lgsung.... yg penting... tepuk dada tanya hati.... dah buat tuh, sdiri mau ingatla kan?????

19 comments:

cikmOt said...

dia ni pernah berlakon drama kamelia katrina kat astro ngan elyana dulu ni...

Mama Hanim said...

phewiitt.. dh nak terkeluar dh tu alahai..
Tiba Masa 7 BE Dicashout, Cek Ke 3 2011, Alhamdulillah

(Gambar) Majlis Pernikahan Kris Dayanti Raul Lemos

LYAfrina said...

ya ampun.. tersemburr keluor.. dlm citer y dia blakon tu nmpak naif sgt2.. gitu dia ghupenyerr

JaSSNaNi said...

alahaiii.. sian kat anak omak ni.. apo punya jenis pakaian la yg dia pakai ni.. dlm citer nampak ayuuuuuuuu gile.. ghupanya sbnrnya cam gini gaya.. aduhaii..

iduraz said...

geli jer tgok dia pakai cenggini

mamalieyna said...

aduhai..rasa cam kenal jugak..herm..dunia oh dunia..

::Mamalyna:: said...

zue, ape kata die, tak mo pakai tube coz baju tue terdedah belakang... baik terdedah habis... dahler 'kelonsong' t*t*k tue terkeluar...

Nana said...

bodo alasan ntah apa2..
banyak cara nk tutup
pkai selendang ke
tube ke
dia sendiri yg rela tetek dia di dedahhkan hehe

ieda said...

adeii ape ke bodo .. x kan x nampak baju tuu mcm tu bila ambil .. x kan x tgk cermin wehhh .. adeiiii sakit ati bila dia mintak maaf mcm tuu .. eiiii memang artis murahan tul .. !!!

Zue AnnaLeeya said...

cikmot,
haah... bdk tuh ler... dlm citer tuh nmpak baik jer kan????

Zue AnnaLeeya said...

mama hanim,
tulah... malu plak kita tgk...

Zue AnnaLeeya said...

lya,
mmg memalukan sgguh... tp klu blakon nmpak bdk baik jer kan???

Zue AnnaLeeya said...

jassnani,
tulah psl... terbuntang bijik mata... hadoiiii....

Zue AnnaLeeya said...

iduraz,
akak bkn geli jerk... termuntah ijau terus... huhu...

Zue AnnaLeeya said...

mamalieyna,
memalukan jer kan??? anak melayu plak tuh...

Zue AnnaLeeya said...

mamalyna,
tulah pasal ejan... baik takyah pakai ape2 terus... londehkan terus... geram tgk...

Zue AnnaLeeya said...

nana,
hrmmm... manusia nih mcm2 nana...
mcm nilah gayanya klu nak pemes cepat..
tp pemes yg memalukan...
sabo jerlah...

Zue AnnaLeeya said...

ieda,
tulah kak kan???
ader ker bg alasan gitu...
kita nih klu nak beli baju pon tgk jgk sesuai atau tak...
tak pyh try dlu pon xpe...
tp mesti kita tau kan???
alasan terdesak gitulah...

e.l.i.z.@ said...

aduuuu la..berlakon baik sokmo dio ni..luar liar :P

x malu ko diri sediri ko ek pakai lagu tu huhu..kompom doh x pakai bra tuh