SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

09 March 2011

entry khas buat kak eta... kwn seofis aku... akak kijammmmm...!!!

yupppp..... entry khas buat kak eta....(tp k.eta nih xde blog)
tp saya tau akak selalu gak baca blog saya kanssss???? hehehe....

kak etaaaaaa....... huwaaaa.....
akak sgt kijammmm hokeyyyyy.....
akak tau kan saya tgh misi mendietkan diri... (kununnn....) huhu...
kan saya dah ckp saya dah kenyang...
tapi akak masih jgk nak belanjer saya....
klu setakat blanjer pisang goreng tuh, sikit pon saya tak heran kak....
tp akak nak blanjer nasi beriani kt jln hj ahmad tuh....
nasi beriani kt situ mmg glamor diamor kt kuantan nih kan?????
owhhhhh..... saya sudah tergoda tau.....
terbayang ayam berempah yg sgt shedapppppp....
tetiba saya rasa sgt laparrrrrr.....
kak eta kijammmmmmmmmmmm.... huhu....

nasi beriani google jerk.... nak amik gambo td malu sbb org mmg ramai giler.... baru jer kuar kamera, org dah pandang semcm... huhu...

akhirnya saya telah berjaya menghabiskan sepinggan nasi beriani ittew....
lemak pon makin diternak ler.... huwaaaaaaa......
kak eta sgt kijammmm tau......huhuhu....
wlu apepon tima kasih byk2 sbb blanjer saya...
dan skrg saya rasa sgt kenyang...
suar saya nih pon rasa makin sendat jerkk.... huwaaaaaa......

ok... sekian....

6 comments:

mama iris said...

marilah kita sama2 ternak lelemak ye kak zue...hwaaa!!!

Lina said...

hehe nasi beriani jln hj ahmad tu memang xleh menahan

Sidratul Muntaha said...

sehingga menjilat siku!

~Siti Hajar~ said...

hehehe...ternak lemak yer k.zue...ermmm sesekali xpe, jgn sllu, kang blemak lemak ++...hehe

Fieza79 said...

ala zue tkde mana lemak nya sekali sekala..belasah je...hehee..

mamalieyna said...

kijam kijam pun, baek hati tu..blanje...hehe..sesekali kak ternak lemak...tak membiak kot..ngeee...