SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

03 March 2011

~Giveaway AKU Ada KAMU Bersama FAZILZURA~

hohoho.... tetiba entry GA sesat kt sini kan?????
bkn salah yerk... tp penganjur GA nih, Zura dah bg syarat GA mcm nih....
jadik.... kenalah ikut klu nak join kanssss......

jom cikidot dot dot.... hehehe....


Dateline : 16 Mac 2011 @ 5.30pm (sempena beday AKIL)

nak join, klik SINI

aku suker jenguk blog zura nih sbb kt blog zura nih ader mcm2 citer.... gosip hado, citer lawak hado dan panduan atau renungan nak kasik aku insaf pon hado... hehehehe... paling byk ofkosla citer pasal family dan tentulah citer pasal anak tunggalnya, AKIL.... mcm akulah kan??? kt blog mesti citer pasal family dan semestinya pasal anak2....

nak kena citer pasal anak2 plak.... tuh syarat GA nih.... hehehehe...

oklah... biler dah ader tiga org anak nih, mcm2 la peel diaorg.... kdg2 bulih bikin aku bertukarrrrrrrr..... tak kisahla bertuko jadik tazan ker, jadik mata ijau ker.... kdg2 bertukar jadik otromen pon penah.... muaahhhaaaa... yg KAKAK tuh, paling kuat majuk dan very sensitip... mgkn sbb dia sorg jerk anak pompuan kan??? 

ABG NGAH plak yg paling cermat dan teliti orgnya... brg yg dia punya jgn skali2 usik... klu nak minum pon dia blh telek gelas tuh dlu tau... takut ader bekas mulut org lain... hahahaha....

yg kecik tuh, AIREL aku rasa paling sempoi dan paling snang nak jaga.... skang pon dah pandai ngajuk... tp ngajuk hangat2 taik ayam jerk... nak amik perhatian ummi jer kan??? hehehehe... tp wlu ape pon pangai anak2, itulah yg menghiburkan aku dan incik somi.....

hohoho.... pjg plak aku membebel.... nasibla zura... sruh aku citer pasal anak2 kan???? abis tuh anak dah tiga, klu nak citer, pat ploh hari pat ploh mlm pon tak abis... muaaahhhaaaa....

No comments: