SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

28 March 2011

live dari umah today..!!!

hohoho.... pagi seme....
ececehhhh.... tajuk tak blh blah kans????
live dari umah kunun... ekekekekkkk.....

yupppp.... aku kt umah skrg..... on leave today....
sbbnya my little hero tuh demam dan muntah2....
adussss..... tak smp hati plak ummi nak tggal airel kt taska....

hr sabtu tuh bdn airel mcm dah dedar2 sket.... ingat tak melarat la kanss????
pastuh, hari ahad tuh airel demam dan dgn pakej muntah skali....
dekat 10 kali airel muntah2.... smp lembik dah bdn airel...
asal makan jer muntah.... asal minum susu jer muntah.....
hadoilaaa... sian sgguh haku nengokkan....

airel nih klu demam, beselah asyik merengek jerk kan????
pastuh asyik nak duk kt riba jerk...
skrg nih airel ketiduran tuh.... mgkn penat sgt sbb muntah2 kan???
semlm pon haku tido2 ayam jerk... tido pon sambil duduk korang....
abis tuh airel nak tido atas riba haku jerk...
haku letak jer atas tilam, airel mesti sedar balik...
adussss..... mmg haku penat dan ngantuk sgt2....

hokeylah.... semntara airel masih ketiduran tuh....
aku nak kemas umah dulu dan siapkan ape yg patut....
nanti airel sedor krg, aku xleh wat ape dah.... asyik nak beriba jerk nanti...
klu ader masa, haku akan jln2 umah korang yer....
tp klu x smpat tuh, sori erk... paham2la bila anak tak sihat nih kan???? huhu....

selamat bekerjalah buat korang seme....
jgn lupe bekpes tau....
daaaaaa......

10 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

hope cepat sembuh k, memag musim sekarang ni sebab cuaca tak menentu...

Fieza79 said...

moga cpt sihat ye...kalau tak melarat la si umi dok melepak kat umah hehee...

masak apa tengahari nanti..nk pegi umah bole ekekek...

Zaidah said...

ciannyer ko zue tidur sambil duduk....bila anak sakit memang kita yang risau....semoga airel cepat sembuh yer

iduraz said...

skang mmg musim demam kot ek kak..hope anak teruna akak tuh cepat baik..

Mama Hanim said...

sian airel.. semoga dia cepat sembuh ye..

r|nA @ ja|j|na said...

alahai, kesianye manantu rina ni kak..muntah² smpi seploh kali tu..dah bawak gi kenek ke kak?

mamalieyna said...

aduhai..hope airel cepat sembuh! sementara dia tido ni la, leh uruskan kerja umah kan kak...huhu~

~aSHa~ said...

last week pun sha cuti sbb anak demam...nak tido sebantal je....

Dee said...

moga airel cepat sembuh ye..sian dia..

~Siti Hajar~ said...

sama la kita k.zue, hr ni sy mc, pg td bgn siapkan anak g skol, tiba2 sy diserang asthma, trs p klinik ambik nebulizer & dpt mc..hehe