SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

02 March 2011

rindu serindu rindunya....!!!

hohoho... rindu kt sape tuh?????
sape lagi... klu bkn rindu kt dak airel tuh....
sbbnya airel telah dikidnap sementara oleh wan dan aki.... huhuhu...
rindu sangat tau.... wlupon baru sehari tak jumpa.....

semalam, ma dan abah aku dtg kuantan ader hal.... diaorg nih mmg tau ktner taska airel... lgpon taska airel mmg kt bandar kuantan pon.... tetiba jerk ma aku tepon bgtau nak amik airel.... rindu sgt katanya kt bdk kecit tuh.... abis kt anak dia nih tak windu ker????? huwaaaaaaa....... sedeyyyy.....

aku tak kisahla klu nak amik kan??? bkn org lain pon... wan dan aki airel kan???
aku pon tepon cikgu taska tuh bgtau wan airel nak amik...
aku ingatkn nak amik wat jalan2 kt bdr jerk....
rupanya terus kidnap airel wat balik kemaman..., huwaaaaa......
rindunya umi kt airel.... konpem airel seminggu kt sana.... winduuuu....

semlm aku tepon airel...

aku : adik tak rindu umi ker????

airel : induuuuu......

aku : jom balik umah umi... umi amik yer...

airel : nanakkkk..... adik nak duk umah wan....

aku : taknak la kwn dgn adik klu camtuh... (saje usik airel..)

airel : nanak tawan ugak.... adik tawan engan wan... adan uker umi....

aku : eiiiiiiiiii.... gerammmm... aku yg nak usik dia, blh ckp cmtuh... sabo jerk aku.... nmpak sgt lgsung tak tingat kt aku.... aku jer yg meroyan.... hahahaha....


umi rindu bangatttttt kt airel...... anak2 cmtulah kan???? klu ader, kita bising duk pot pet... tp klu xde, rindu dgn keletahnya..... kakak dan abg ngah pon duk asyik tanya adik jerk.... huhuhu....

aku nih tak penah berpisah tido dgn airel... masa nak tido semlm tingat sgt kt airel sbbnya airel nih klu nak tido, mesti nak aku tepuk2 montotnya tuh dulu..... hehehe...

16 comments:

Gieyana said...

betui2..kalau kt depan slalu jer nk marah..but slalunya mmg x pernah marah pon..tp kalau bjauhan mmg rindu kan..:D

cheqna said...

dangdang kena culik...hahahahahahahaha
sabo jela...

Fieza79 said...

aduh kena culik dgn wan...mesti la rindu giler..tambah2 trbayang senyuman airel yg manis tuu...tambah2 la windu nya...huhu

Ummi Eisya said...

tul tu..bila tak nampak depan mata mesti rasa rindu..

Izan Ishak said...

sian ummi dia...rindu ngan airel lah skrg ni ye.

tp mmg betul, bila anak2 takde depan mata mmg sunyi kan. kalau tak, mesti asyik pot pet je mulut ni (izan lah ni)

~izan~ said...

anak izan pun manja dgn wan dia..sbb dari lahir smpai tahun lps,kami dok skali..tup2 bila dah pindah,dia asyik sebut je nk blk rumah wan...huhu

mamalieyna said...

aduhai..pasti rindu nih! kalau eina pun..huhu...

itulah depan mata ummi potpet2x je..dah airel takde kan rindu...hee~

mamaaedrean said...

nak rindu jugak ;p

Zue AnnaLeeya said...

gie,
mmg windu bangatttt..... terbyg jer keletahnya...

Zue AnnaLeeya said...

cheqna,
kena culik ke wan dan aki jer... dok ape ar... cume ummi dia jerlah yg meroyan windu.... hahaha..

Zue AnnaLeeya said...

fieza,
mmg tingat sgt2... nak2 lg masa nak tido mlm tuh... huhu...

Zue AnnaLeeya said...

ummi eisya,
tulah pasal... klu dpn mata, asyik gaduh jer 3 bradik tuh... tp klu xde sorg jer, rasa lain sgt...

Zue AnnaLeeya said...

izan,
owhhh... semestinya winduuu sgt2... huhu...

sama jer izan... anak2 nih klu dpn mata, mmg kita x benti nak pot pet jerk kan???? tp klu xde... alahaiii... asyik teringat jer...

Zue AnnaLeeya said...

izan,
mmg bdk2 nih sama jerk kan???? terlebih manja klu dgn atok dan nenek kan????

Zue AnnaLeeya said...

mamalieyna,
tulah eina... mmg teringat sgt... nak2 bila balik keje, airel xde kt umah kan??? mcm ternampak2 jer airel duk lari sini sana... huhuhu...

Zue AnnaLeeya said...

eb,
winduuu... huhu...