SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

15 April 2011

hrmmmm... ni lah orgnya....

salam Jumaat seme....
baru smpat nak besiaran....
tenet ntah nape hr nih, mengong jerk... nyampehsss haku....
dahla bdn rasa x larat jer hr nih.... semlm kene cherry berry....
sib baik pg td tak melarat sgt..... nak mc mls nak gi klinik... huhu....

oklah.... tadik duk baca paper kt opis... ternampaklah org nih....
hrmmmmm.... baru nmpak rupanya kan????
alahhhh... rupa guru agama yg pukul murid smp mati tuh.....
nmpak baik orgnya.... tp tak tau nape dia blh bertindak mcm tuh skali kan????

Hanif Mohd Ali, 26 (tertuduh) dibawa keluar dari Mahkamah Majistret Kangar, semalam..

berita lanjut, baca SINI

oklah.... esok cuti kan???? selamat berhujung mggu buat seme yer.... uolls ader aktiviti ke mana??? haku tak ke mana kot... incik somi keje.... mgkin projek wat kek besday utk Airel dan mlm tuh nak celebrate... alahhhh... sambut kecik2 dgn family jerk....

7 comments:

~ yus ~ said...

hmm nampak mcm bengis jugalah kakZue. Tapi tulah, dimana pertimbangan waras dia masa tu kan..

Love Messi said...

guru agama pun takleh percaya dah skrg nie... huhu...

~aSHa~ said...

selamat buat kek ye kak

iduraz said...

jahat kan dia..benci!

iduraz said...

jahat kan dia..benci!

iduraz said...

jahat kan dia..benci!

~izan~ said...

salam akak,apa khabar ?

izan pun mencik tgk muka dia,geram,buat anak org mcm takde hati perot kan.title ustaz tak bley percaya sgt dh skrg ni..semua kena hati2...