SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

01 May 2011

jomla kita ngedate dan togeder-geder......!!!

sticky post nih... ditepek hingga 1 Mei 2011
entry baru, turun bwh lagik erk.....

jom jom blogger kuantan.... kita ngedate dan togeder geder....
kita kasik gegarrrrrr.... hahaha... gegarla sgt kan????? he3...
aku tulun pomot nih...
sbb aku telah dipaksa rela oleh akak sarah najwan dan akak ieda.... hahahaha....

TARIKH:
1 MEI 2011

TEMPAT : 
TAMAN BANDAR - DEKAT PERMAINAN KANAK-KANAK

MASA :
3.30 PETANG

CADANGAN :
BUAT POTLUCK

[bila lagi nak bawa hasil skill masak-masak uolls..hehe]

soooo..... ape lagi tunguuuu.... moh kita kasik havoc tmn bdr tuh....
asyik nengok blogger kt KL jer togeder-geder kan???? jeles la jgk... ekekekek...
jom kita org kuantan pakat2 wat kepochi kt situ yuppp....hehehehe...

aku tlg pomot nih korang.... korg kene bg sambutan hangat tau....
klu tak aku kena marah kat bos, kak sarah najwan dan kak ieda...
sbb diaorg berdua tulah pale pengat dlm kes nih.... huahuahua...
jgn marah kakak2 berdua.... peace...!!!! he3...

hrp2 gathering blogger kuantan dpt sambutan... best kan klu dpt bertentang mata, gosip2, kepochi sket.... heheheh..... sape yg ader kamero beso tuh jgn lupa bwk.... blh bergambo cantik2 sket.... aku nih kamera cabuk jerk... huhuhu......

p/s : yang lain juga dialu-alukan.... blogger wanita deh... jangan malu jangan segan... bawa famili uolls tau.. pastuh jgn lupa bg nama kt bos2 aku kt atas tuh... hehehe.... ataupon, korang jenguk sini :

http://sarah-najwan.blogspot.com/2011/04/jom-togeder-geder.html

atau

http://iedaimmi.blogspot.com/2011/04/gegar-bersama-blogger-kuantan.html

kita berjumpa di sana di sana di sanaaaaaaaa....!!!!

20 comments:

nanonano said...

As salam kak,
sy blogger kuantan gak, heheh
tp slama ni asek bergaul ngn blogger luar je..
slalu je turun sane smata2 nk jumpe derang2,
xtao plak kuantan ramai blogger,
haha rase nk join je ni,
tp segan sbb xkenal sorg pun,
bru jumpe blog akak ni..errr..

LYAfrina said...

hhehehee... kemaman kan jiran kuantan... x diterima ke kalo nk join?????

Fieza79 said...

best nyoo...nak join bole..? hehee nk bwk diri pn xlarat ada hati nk join nun jauh di sanaa...

semoga berjaya plan yg di rancang kan tuu...

Ummi Eisya&Amani said...

eeii bestnye..saya blogger yang berasal dari kuantan..ala,klu kat sana mmg dah join ni..best dpt jmp kawan baru..

♥MiZz-siHa♥ said...

kite kat klang...tgk je la kan..hehehe

~Siti Hajar~ said...

bestnyer k.zue...tp apakan daya diriku jauh d utara ni..huhu

**xde ke blogger blh utara ni nak wat camtu, tingin nk join...hehe

Zue AnnaLeeya said...

nanonano,
jomlah join... ape nak segan... akak pon blom pnah jumpe lagik blogger ktn... jomla kita beramah mesra kt sana... join tau!!

Zue AnnaLeeya said...

lya,
jomla... blhla lya.... kecik tapak tgn, stadium ktn kzue tadahkan...

Zue AnnaLeeya said...

fieza,
tulah kan??? hrp2 semenyer berjln lancar...

Zue AnnaLeeya said...

ummi eisya,
jomla join... balik jerlah ktn... hehehe...

Zue AnnaLeeya said...

mizz siha,
klu nak join pon blh... jomlah... hehehe...

Zue AnnaLeeya said...

hajar,
tulah kan??? xpelah, hajar wat dgn geng2 utara... ramai kan blogger kt sana...

ieda said...

ekekekke kelakor lah dik ayat ko ekkeke bos2 lah tuu akak2 nie .. ekekkeke ..

bagi nama kat zue pun dah ok .. nanti kita contact2 melalui ym ..
add ym akak dik

iedaimmi@yahoo.com

~izan~ said...

akak..mcm nak join..bley jumpa ramai2 kwn... camner nk join?

Lin Azlina said...

alamak...tarikh tu byk sgt agenda yg perlu dibatalkan gara2 ke melaka untuk kenduri akikah anak sedara...
sedeynya..kalo tak, konpem join dah ni...nnt buat lagi tau...

~aSHa~ said...

kalo kemamang dikira kuantang dok? ehehehehhehehehhehe



-------
/me murtad pahang sat

sarah-najwan said...

hehe...kita semua bos la zue..hahhaa

tq sb promo ni..kita kasi gempaq pada 1 mei nati..

Ena Qalinsya said...

alahaiiii tinginnye aku nak join tapi tak dapekkkkkk.. aku holiday ke melaka..
zue, nnt ko tlg btau drang up satu lg tarikh ek...

Nida said...

wah... bestnya kalau Nida ada di sana.. boleh juga ber'gathering' ramai2...

Zue, nak jemput singgah sini:

http://nisajijah.blogspot.com/2011/04/rezeki-dan-rezeki-lagi-alhamdulillah.html

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

elok gak ni..
kena booking date ngan asben dlu.. =)
pm me: leily8480@yahoo.com