SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

29 April 2011

posto posto buat pemenang GA....

seblom tuh nak mtk maaf sgt sbb lambat pos adiah GA...
bkn sengaja pos lambat....
tp masih menunggu sorg pemenang yg tak emel alamat...
aku dah tggal msj kt shoutbox tp xde respon jgk....
jadiknya, aku tggu smp ahad nih...
klu sorg pemenang tuh blom emel alamat, aku akan buat cabutan lain...
tp sorg jerlah sbb keychain kuantan pon ader satu jerk lagik...
sory sgt2 k...


sooo.... utk nana, lyafrina, alycia dan nida, adiah akan dipos selewat2nya selasa dpn k... tp haku pakai pos biasa jerk.... hrp2 sampai la kan???? lgpon dulu nana pnah pos biasa jerk kt aku, elok jer smp... he3... apepon tggu yer... hrp korang sukerla dgn adiah tuh...

esok dan ahad ader jom heboh kt kuantan....... meriah jer tgk kt padang dpn stadium nih... jalan jgn ckpla, jem giler.... sape yg dekat2 kuantan nih jom hebos hebossssss..... hehehe....
hari ahad plak ader gathering dgn blogger kuantan.... tak sabo nak jumpa geng blogger dan beramah mesra.... tp potluck tuh, nak msk ape yer????? ader cadangan tak??? haku nih bkn reti masak sgt pon... huhu...

7 comments:

eb ezrin2 said...

bestnyer... eb nk balik ipoh ;p

Nana said...

OK...
AKK PAKAI STEM BAPE SEN
mmg sampai klw pakai pos biasa
janji kena timbang berat surat tu
utk dapatkan jumlah stem yg betol
klw tak ckp stem xsampai la kot
bese saya timbang dlu
bese klw anta fm setem 80 sen je

fazilzura said...

bile tgk nama NOOR AZURA teruja je..sekali tgk nama ayah lain.. heheheheh

~Siti Hajar~ said...

Bestnyer nk jumpa geng blogger, mesti meriah kan? nti update yer...hehe

*K.zue masak la daging singgang utk potluck tu nti, terangkat hbs la..hehe

~Siti Hajar~ said...

**Walimatul Urus**

Assalamualaikum…

Sy nk jemput k.zue sekeluarga ke majlis perkahwinan adik bongsu sy pd hr Ahad, 8/5/2011, pelan lokasi ada kat blog saya, jemput datang yer..

p/s : klu datang utara singgah yer..

Nida said...

Thanks Zue..

Insya Allah bulan 5 ni suami Nida balik Malaysia... boleh ler ambil FM tu sekali..hehe

ieda said...

tahniah nana , lya dan nida .. :))

x sabar nak gather2 esok kan zue .. tapi akak sendiri x tahu nak masak aper ekekek :))