SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

05 May 2011

anak aku suker sgt tgk "BLUE"....

tulah kan????? budak2 skrg.....
dah puas marah, dah puas nasihat tp tetap tak jalan jgk....
suker jgk nengok "BLUE" nih....
pening dah aku....
siang mlm asyik "BLUE" jerk.....
nak2 lagi abg ngah....
haishhhhh.... budak lelaki kan????? macam2 peel...
aku laki bini nih dah pening tak tau nak wat cmner......
nihla "BLUE" yg abg ngah tgk siang mlm....


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


tadaaaaaaaa......

ikan laga kesayangan abg ngah.... abg ngah yg kasik namanya "BLUE" sbb kaler ikan laga tuh kebiruan gitu.... jgn marah erk korang... sajer bikin saspen.... taknak bg ngantuk pagi2 nih... korang pon bila dgr "BLUE" cepat jerk kan???? hahahaha.....

oklah.... wat keje......
daaaaa.....

9 comments:

~izan~ said...

hehe..tp dh nmpk gmbr ikan kat thumbnail kak,mesti blue tu ikan...umah izan ni kalau bela ikan2 cmni mmg cepat mati la sebab izan selalu tinggalkan balik rumah mak hehe...ikan puyu je yg hidup smpai skrg hehe

sarah-najwan said...

umah akak ade 2 ekor ike..satu laga dan sekor puyu..

tgk ike2 ni bagus utk tenangkn jiweee...

Fieza79 said...

ikan...ingat apa la td..
dlu2 rajin jgk bela ikan tp bila dh masing2 sibuk tk sempat nk jaga...mati mcm tu je...syg..

LYAfrina said...

lya pon ada beli 2 ekor ikan emas kat asya... tp xdop nama lg.. nama awang & semek kot.. hihihi..ok x??

♥MiZz-siHa♥ said...

suspen BLUE tu..hehe

Dee said...

blue yg ni takpe..dijamin selamat..

Fieza said...

pandai akak buat lawak yer..per2 pun buat orag terbeliak biji mata baca tajuk he..he..

~Siti Hajar~ said...

bikin suspen je akak ni...haha

comel je ikan tu, ptt la anak2 pakai dok keliling..hehe

anak sy klu dpt ikan camni, maunyer 2 3 jam je umur ikan tu...huhu

eB ezrin said...

ish canteknyer... eB suker gaks ikan laga tuh... tapi x serasi la nk bela... aerish yg bela... hu3