SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

16 May 2011

anak2 menurun sgguhla....

salam seme...  ader yg bermonday blues ker???? huhu... aku rasa mcm nak demam plak nih... drp semlm lagik rasa gitu.... tp semlm dah mkn ubat, mcm dah kebah sket... hr nih dtg opis rasa seram sejuk plak.... huhu... ingat nak half day jerlah hr nih.... tekak pon rasa perit sgt2...

oklah... tajuk yg menurun tuh bkn aper.... td tgh jln2 umah korang, pastuh sggah kt umah kak zia aka sarah-najwan nih.... dia citer psl anak2 dia suker budu.... hrmmmm... sama dgn anak2 aku jgk... seme suker budu... klu kakak tuh suker gak tp taklah mcm dua org hero aku tuh... suker sgguh klu dgn budu... asal mkn nasik jerk mesti nak budu.... nak2 lagik klu ader petai... lagilah selera molek tuh... meme menurung ummi sgguhla.... hehehe...

ce tgk bukti klu tak caye...

Airel yg mkn nasik dgn budu... tgk tuh kemain Airel duk tenyeh budu.... pinggan ulam pon duk kt tepi dia tau... jgn tak caye, bkn petai jer Airel mkn, tp Airel mkn seme ulam tau... selain petai, Airel suker sgt ulam kacang botol.... masa nih mkn kt umah wan... mkn bersila kt bwh sbb nak mkn kt meja dah tak muat... wan dgn aki pon mmg tau sgt selera dua org cucu lelaki mereka.... hehehe.....

tp bila aku mkn budu jerk, somi aku mesti sound... bkn mrh tp ingatkan aku.... sbb dia pon hantu budu gak... cuma dia suruh aku krgkan sket mkn budu sbb aku nih resdung teruk..... klu dah mkn budu, mmg bersin pat ploh kali tak henti2 la... mata smp bengkak2... tp aku nih, xdenya nak pantang2.... sedap weii mkn budu... klu xde, rasa mcm kurang jer bila mkn nasik... haaaa.... tu diaaaaa.... punyer kuat penangan budu kan????? hehehehe.....


12 comments:

notti netti said...

uishh bakal isteri airel kena learn or prepare segala jenis juadah nie....eheheh

Nana said...

hehehehhe
comei jek
cayalah airel makan budu
kita bole geng heee

LYAfrina said...

AIK..KECIK2 RETI DOH MKN BUDU... SEDAP TU.. TP LYA XDOP GENG.. FAIN MMG X MKN TU SEMUA

ieda said...

waa zue .. bagus ape anak2 suke ulam2 cicah ngan budu layie .. alhamdulillah sbb kalau ada budu dia boleh ciciah ngan ulam2 thats gud lah dikk :)

wish anak2 akak pun suke ulam2 @ sayur2an nie :))

Kalamhati said...

hahaha ni hok ambo suko nih..koho ghama geng budus!!

sarah-najwan said...

la zue..samo gayo anok kita
berehi sunggoh nge budu ni..cayalah...bole jadi geng..hahhahaa

Zue AnnaLeeya said...

net,
xyah blajar juadah susah2 pon... airel mkn tak memilih... kan snang tuh...

Zue AnnaLeeya said...

nana,
berehhhh....
kita geng kan aunty nana...
hehehe

Zue AnnaLeeya said...

lyafrina,
olorrrr.... rugila fain dok mkn budusss.... yg tulah bg selera tuh...

Zue AnnaLeeya said...

ieda,
dua org hero saya tuh mmg hantu budu kak...
ulam2 pon diaorg mkn..
tp kakak susah sket... mmg tak mkn sayur...

Zue AnnaLeeya said...

kalamhati,
doh nok wat guano kak wan ehhh....
mok pok berehi bususss...
anok2 pon menurung blako la..
hehehe...

Zue AnnaLeeya said...

sarah-najwan,
yihhaaaa....
jom kito pakat wat geng budu...
geder2 kekgi kito wat make nasi denge budu plok nok???
hahahaha