SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

16 June 2011

bila anak daraku berposing....

hanya satu2nya anak dara aku.... bila posing kemain lagik...
pose tak payah di ajar... tau jer nak posing mcm mana.....
lagak mcm model la kununnya.... ehehehe....
haishhhh... tp tak pyahla ader impian nak jadik model plak bila beso nanti...
ummi tak brape sukerla kakak...  posing utk suker2 jerk xpe....

oklah... sajer nak abadikan gambo2 kakak nih....
nanti bila beso, kakak tgk balik gambo kakak nih yer...

lesung pipit belah kanan tuh yg mahal tau.... hehehe....

posing lagik....

gaya cmni plak...

gambo yg nih ummi suker..... nnti ummi cuci dan letak dlm frame erk... yg penting nmpak lesung pipit mahal tuh... heheheh.... menurun sape ntah ader lesung pipit... ummi xde pon lesung pipit.... lesung batu tuh aderla... muaahhhaaaa.....

p/s : oklah... pasnih nak kuar bekpes.... rasa mcm nak mkn lontong plak... lontong kt restoran Anjung Stadium tuh kan, siyes mmg sedap.... kena dgn tekak aku..... korang pon jgn lupa bekpes eh.... daaaaa....

9 comments:

misya said...

posing cute plus cumil jer

sha a.s said...

haishh, sama la ade lesung pipit kt sebelah kanan.........boleh gang ngan auntie Sha ni..ehehe

cik dah ganu kiter said...

boleh gang ngan anak2 idah ni..2-2 ada lesung pipit..

sedapnyer lontong...nak bt x terbuat pun..kah..kah

LYAfrina said...

hehehehe.. awl praktis posing ats pelamin tu.

~aSHa~ said...

amboi si anak dara ni...ehehehe

Cute MuM said...

pandainya posing..
mesti maknya dulu pon kaki posing nie..
hihi..

Fieza79 said...

lesung pipit tu penambah manis sungguh..besar nnt jadi rebutan ni zue...

~Siti Hajar~ said...

amboi2! anak dara k.zue ni, posing sakan yer, turun sapa la tu kan klu bukan umminyer sndiri...hehe

Dalamnyer lesung pipit, mahal tuh..

Dee said...

lesung pipit menurun sapa tu? mcm dee je..tp dee sebelah kiri..mimi je ada dua2 belah..