SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

15 June 2011

majlis sambut menantu @ 11 June 2011

salam dan pagi seme... dah bekpes lom???? aku jap agi nak kuar ar... carik mkn... hehe.... kemalasan melanda nak hapdet blog... huhuhu... jadik sblom citer ni jadik basi, baik aku merajinkan jgk utk hapdet... hehehe.... citer sabtu lepas @ 11 June 2011.... majlis sambut menantu kt umah PIL... kan 4hb lepas aku pi kedah kan???? kali nih majlis kt kemaman plak.....

okeylah... aku mls nak bebel byk2... korang pon mls nak baca kan???? tgk jerlah gambar yg smpat di snap.... blh plak aku lupa bwk charger kamera cap hayam aku tuh... masa duk amik gambo nih pon bateri ader 2 bar jerk.... hampeh tul....

jom cikidot dot dot......

pelamin yg simple mimple air tgn aku dan 2 org adik ipar.... air tgn tuh... hahahaha... oklah kan drpd xde pelamin lgsung kan???? blh gak bergambar wat kenangan.... tema putih + hitam... kene plak sofa umah PIL kaler sama... hehe....

pengantin baru smp nih.... cuaca hari tuh Alhamdulillah tak panas sgt sbb mlm sblom  tuh ujan lebat sgt... jadik xdelah pengantin berpeluh2....


family terchenta... aku xde pakai baju tema pon... pakai jer mana yg ader.... cuma masa pi kedah jer ikut tema... huhuhu....

adik bradik bersama ipar duai.... bakal biras pon hado.... yg baju coklat tuh... pasangannya yg duduk tu... mereka nih tak tau biler... thn dpn kot...

makan time....

hiasan dlm bilik pon air tgn aku dan adik2 ipar.... simple mimple jgk... xpelah kan???? save bajet... tu yg pnting... hehehe...

alahai.... dari mata turun ke hati... smoga bhgia dan berkekalan hgga akhir hayat... cepat2 dpt beby erk... hehe..


7 comments:

~izan~ said...

cantik je kak pelamin tu..kena sgt dgn tema tu..air tgn sendiri tu yg harus kita bangga =)

akak kuar bekpes tu lajak hntr sket sini heheeh

LYAfrina said...

ok jer k.zue..cun aper..sekadar utk bgambar kan?? drp xde lgsung..

misya said...

lawa ja pelamin tu,t nak buat macam tu la untuk majlis kawen adik sya nanti.

sha a.s said...

less is more.... :) pengantim pompuan tu comel la

~Siti Hajar~ said...

Wah! tema hitam putih, sukeee...

Cantik la pelamin tu k.zue, yg simple tu la cantik..

Selamat Pengantin Baru pd Adik k.zue tu, sga cepat2 dpt bb, k.zue dah xsabar dah dpt anak buah tu..hehe

eB ezrin said...

eB suker sgt tema itam tuh.. cantek & rare

ieda said...

aah simple2 je dik skrg nie .. janji dpt bergambar .. masa akak dulu ada tirai belakang jewww .. kami x sanding bergambar jeee .. sbb kawin terkejut ! hahahahhaha :) masa tuu budget utk pelamin x der sbb berhabis di bilik tidur ..
sanding x wajib kan .. :)