SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

26 July 2011

adehhhhh... nape aku gelak sorang2 dlm kete pg tadi??????

salam uolllssss.... pagi seme..... nak citer nape pagi2  aku duk gelak sorang2 dlm kete???? klu org nengok pon, mesti ckp aku nih tak betul sbb gelak sorg2 kan??? fedulik la... nih masa nak dtg keje pg tadi ler.... beselah kan klu drive sorg2 nih, sambil drive mata duk jgk memandang pemandangan sekeliling kan???? boring takde teman nak borak2... airel plak pg td tido jer manjang smp ke taska.... klu tak besenya aku duk berborak dgn airel la....

masa duk mandang2 panorama indah di pagi hari tuh.... tetiba mata terus terpandang ke sorg brader nih.... masa nih bwk kete slow jer sbb dekat area sekolah kan???? pastuh kt area skolah nih mmg pagi2 sibuk sket.... brader tuh berdiri kt sebelah kete tepi jln.... ingatkn wat aper, rupanya sempat lagik lepas hajat kecik kt situ.... adehhhhhhhh.... terus mati agaknya rumput kt situ... nasibla ko rumput... hahahaha....

yg aku pelik tuh, padahal dlm 300M kt dpn tuh ader stesen SHELL.... takkan xleh tahan kejap pegi lepas hajat tuh kt SHELL.... tak pon, turunla ke bwh sket, jgn bg org nmpak... org ramai lalu lalang..... ini tak... mmg blh nmpak sgt.... lgpon kt sebelah tuh ader gerai makan... ramai yg duk mkn kt situ... aku rasa bkn aku sorg jer yg nmpak..... sbb masa tuh mmg kete berderet2 kt blakang.... org melayu plak tuh.... adehhh.... tak senonoh sgguhla..... pakai kete blh tahan gakla.... kete import... tp tak tau malu sgguh... huhhhhhhh... sib baik aku tak pose hari nih.. klu tak, dah kurus pose aku.... muaahhhaaaa.....

lagik satu buat aku gelak pagi td, pasal airel la.... kan aku ckp airel tido jerk manjang smp ke taska kan???? tetiba bunyi bukkkkk kt blakang.... rupa2nya airel jatuh kt celah kusi tuh....  pastuh terkial2 airel bgn... aku plak tgh drive.... adehhhh... sib baik airel tak nangis.... dgn muker mamai tuh duk balik atas kusi, pastuh siap ckp dgn muker slamber kt aku, "adik jatuh ar ummi...." hahahaha.... tulah... lenkali tido elok2 sket.... dlm kete pon nak tido guling2 tuh pesal kan???? hehehe....

oklah korang... pagi2 aku dah buat senaman ringan utk mulut.... jap agi nak buat lemak kt perut plak... gi mkn la apelagik... hehehehe.....

daaaa.....

18 comments:

LYAfrina said...

ermmm..xtahan sgt dh tu..atau dh tlps hajat tu ..tu y smb kat tepi rumput..hehehhee.

tp sempat lg erk pg2 g2..

zaidah said...

airel mimpi jatuh pokoklah ummi...hehehe....agaknyer dah nak terkeluar sangat tu zue sebab tu tak sempat nak membuat..so main pancut ajelah heeeeee

~ yus ~ said...

boleh lak lepas hajat mcm tu ya...huhu.

yus pernah tau, berhenti kat stesen minyak nak lepas hajat, tp ramai pula yg berhenti atas sebab yg sama.

makanya, ramailah yg menunggu giliran nak masuk tandas petronas tu, tandas perempuan penuh, tandas lelaki pun penuh.

Tandas stesen minyak ni kan sebelah menyebelah je, utk pompuan dan lelaki, adalah sorang mamat cina ni, tak tahan sangat kot, sebab lama beratur, boleh je dia buang hajat kat longkang belakang tu. Dengan ramai yg tengah menunggu nak masuk tandas ni semua nampak apa dia buat...huhu.

Yus terus start kete, blah dari situ, cari tandas lain lagi bagus..huhu

fazilzura said...

aduyai , ngeri nye pandangan itu ... rs nye dia x tahan le tu kut

eT said...

hehe..kire pg2 dah ceria kan..ok la tuh...
smlm pon nmpk pakcik tua lepas hajat tepi longkang...sabo je la...

JUS DELIMA/PATI KURMA

sha a.s said...

x suke bile tgk msian yg lelaki ni suke lepas hajat kt tepi jln....rs mcm...hurmm hurmmm...hurmmmmm





nk lempang boleyh x?! xde sivik lgsung!

Nida said...

kahkahkah... adeiiii ni mesti kes tahan sangat ler... bak kata pepATAH DAH DI HUJUNG TANDUK...KIHKIHKKIH

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

pasni suh dia beli kalendar nabil maharajalawak..sure leh cover

sarah-najwan said...

salu tgk panorama gini time blik kampung ajo...di sebalik btg2 pokok kelapa sawit..keh3..tak senonoh kan...

akak pom ..klau bole tahan..ku tahan..sampailah jumpa masjid utk solat..dekat stesen minyak pom xminat..kdg2 xselesa..huhu

anak akak..nok bule ke besar..mesti jatuh la dlm kete tu 40 kali...hahahahaa..mak dia kan racer..bowok laju mace jet..keh3

Fieza79 said...

mesti terus pagi ni mood hepy membuak buak...2 insiden kelakar..! hahaahh..

misya said...

x senonoh la orang tu

~Siti Hajar~ said...

brader tu xtahan sgt kot k.zue, darurat daaa...hahahaha

Ingatkan bunyi 'bukkk' tu Airel kentot, rupanyer jatuh, tingat anak2 sy klu tidur dlm keta camtu la jgk, kjp2 abg jatuh, pastu adik plk jatuh, tp yg nk gelak tu blh bangun nek atas blk & sambung tidur...ekekekekekek

ieda said...

cissss talak malu punye olang ! .. ekekekke

ps : dikkk jgn lupe gather2 kite :))

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

mmg jenis taktau malu ni..kot yek pong carilah kat belakang kedai ke..ade sikit kesopanan di situ hahha..

Kalamhati said...

Ke orang tu tigo suku..hehe

geli la tgk oghe kecing tmpt org lalu lalang ni..macam sajo jah nk tarik perhatian org kot..huhu

cheqna said...

base dok reti r tu g kecing gitu...
huh..
doh bakpe airel pah golek gitu???

~izan~ said...

akak,pepagi dah skodeng org yer haha..

comey je airell cakap gitu..mesti dia ingat mimpi lg kot hehehe

eB ezrin said...

ketumbit mater nanti ;p