SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

27 July 2011

tima kasih kawan...!!!

salam uollsss..... pagi seme....
pagi nih nak tepek adiah yg diterima oleh salah sorang blogger pemes nih....
tima kasih byk2.... suker sgt aku bila byk dpt FM...
blogger pemes nih baru jer balik bercuti kt negeri meow meow... hehehe....
mesti byk soping erk DEE....


FM nih aku dpt sbb dulu dee pnah mtk tlg aku beli FM kuantan utk kwn beliau yg duk sarawak nun...
pastuh kwn beliau adiahkan balik FM etnik sarawak...
bertukar2 plak kan????
pastuh Dee baik ati plak gi tmbah lagik FM KLCC dan Melaka tuh....
wahhhh... tenkiu sis... suker sgt2... bertambah koleksi FM aku yg tak seberapa tuh....
airel minat sgt nak main FM sarawak tuh...
tp aku tak bagi... sayang weiiii.... kenangan dari kwn2 kan????

sbb tuh aku ckp untung berblogging nih....
wlupon kenal kt alam maya jerk tp mcm dah kenal lama....
dulu masa dee dtg kuantan tak sempat nak jumpa sbb aku balik kg masa tuh....
hrp2 lenkali kita dpt ketemuan kan sis..... Insyaallah....

11 comments:

LYAfrina said...

LYA PON SJKJOI GA N DPT FM..JD BTAMBAH MINAT NK KUMPUL FM..FM SARAWAK TU MMG CUN,,

♥cikmOt♥ said...

kak, meh sini kasi alamat kat comot81@gmail.com...

senang2 sok saya kasi fm kat akak...ada banyak fm yang dok tersimpan ni...hehehe...

tu pun kalu kak zue sudi...saya suka berkongsi minat ngan orang yang minat cam saya ni...

~izan~ said...

rezeki tu kak..

izan pun baru nk berjinak2..dulu peti ais kecikrasa mcm dah penuh,skrg tukar peti ais,rasa mcm sikit plak FM hehe..

cikmot,izan nk jugak haha

Nida said...

bestnya... dapat hadiah dari kawan..:)

Kadang-kadang terfikir juga nak bg souvenir pada kawan2.. tapi Insya Allah bila dah di tanah air.. nak pos dari sini mahal sesangat..:(

eB ezrin said...

tahniah, eB pn suker :)

sha a.s said...

cantek FM nyer

sarah-najwan said...

akak pom suka kumpul FM ni..hehe
skrg baru ade dlm 10 rasanya...

Fieza79 said...

best nya dapat FM...leh tambah koleksi..

fieza pun baru penuh setengah pintu fridge hehe...punya la giler kumpul FM..

Nana said...

wah banyak tu
wat koleksi aksi penuh lemari es hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

samela..sy pon ade etnik2 tu..

penah gak tukor2 FM ngan kak dee..sonot kan ade kwn2 blog..:-)

C.I.N.T.A said...

betsnyer dapat FM nak gak :(