SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

21 July 2011

adiah menang GA....

dah lama tak tepek adiah yg aku dpt hasil join CGL kan????
ececeee...... bajet mcm dpt byk kan???? huhuhu......

adiah dah lama dpt tp baru jer nak wat entry...

keychain nih dpt drp NureenNasir sbb menang GA kt blog beliau....
cantik keychain nih... keychain dtg dari langkawi....
tenkiu nureen.... akak suker sgt....
 tp anak dara akak dah chop dulu... hehehe....

dan ini plak sbb menang teka tekuk kt blog fieza79
teka kt mana beliau seklurga bermandi manda.....
main hentam jerkla.... tak sgka blh mengena.... hehehe....
dan dptla keychain gitar yg cumei dari sana.... The Carnival Waterpark....
tenkiu sgt2 kt mak buyung... ehhhhhh... fieza.... hehehe..

korang dah bekpes lom???? aku baru jer balik mkn nasi kerabu.....
adehhhhh... diet ke longkang lagikkk... huhuhuhu....

10 comments:

misya said...

tahniah

cheqna said...

padang doh kak weh..hane diet kiter ni..ke jadi dayok doh??huhuhuhu

sarah-najwan said...

tahniah la..org bbertuah sb salu memang cintes montes nih..hehee

xpyh diet2 makan je time lalu nih..hehe

::NureeN:: said...

tq sudi terima keychain tue.. nureen pon suka asben kata nmpk oldschool.. ;p

Nana said...

SY LAST WEEK PON SEME ADIAH KEYCHAIN

Fieza79 said...

tahniah..tu nama nya tuah..hehee

apa pun tq sudi terima keychain tu..!

hakak CNN said...

chantek gitarr tuh..:)kalau color merah lagik cungg..hahaha

Kalamhati said...

kelah adiah!!unik la gitar tu..

mamalieyna said...

tahniah kak... ^_^!

lama tak menang apa2, sbb dh tak join apa2...hee~

~izan~ said...

tahniah akak..murah rezeki akak lately ni =D