SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

28 July 2011

baru nak citer psl duyan....

citer mggu lepas nih.... padahal korang dah lama citer psl duyan kan????
aku baru nak citer???? huhuhu.....

aku nih mmg hantu duyan..... incik somi pon sama....
anak2 plak, abg ngah krg mkn.... mkn seulas dua jerk....
tp klu kakak dgn airel makan tak hengat.....
tp yg pelik tuh, klu sambal tempoyak tuh abg ngah suker plak....
yg somi aku plak, duyan suker mkn, tp tempoyak lgsung tak sentuh....
adehhhhh... pelik tol dua branak nih.....

duyan nih beli kt batu 3, jln gambang.... 3 hengget sekilo... murah jgkla kan??? isinya pon elok dan sedap....

bdk kecit nih mmg antu duyan.... smp moncong2 mulut mkn duyan... hehehe...

sape kt sini suker mkn nasi, pastuh dlm budu tuh taruk duyan nih... bkn tempoyak tau korang... duyan yg seulas2 tuh letak kt dlm budu.... aku suker sgt wei... pastuh penyek lada tuh byk2... pedas2...  mkn plak dgn ikan panggang... perghhh... terbaekkkk.....

11 comments:

Nana said...

hehe saya mmg xde cite psl doyan
sebab xbape suke hehe
mkn gitu2 je

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kak zue, org panai timor je makang doyan ngan budu tuu ehhehe

misya said...

dgn budu tak penah makan,tapi duyan mkn ngn nsi sedap

sha a.s said...

ok, sha x jeles punnn...bluwekkks!

*pdhal jeles gak!

LYAfrina said...

bubur pulut durian..bestnyerrr

zaidah said...

bleh ker makan macam tu...sedap ker buat macam tu bleh try...

cheqna said...

same r..sedap kak weh..tobak makan nasi panas2 budu duyan lada dok care doh kokrang lain ni...hahahaha

ieda said...

dikk kalau dpt murah bawoook gather2 nanti .. ekkekek

kat tepi jalan nirwana dekat batu 2 , rm sehinggit dikkkk perghhhh pening bila tgk ! :))

~izan~ said...

haha kak ieda suruh kak zue bwk doyan...ha bagus2..bwk arr kak hehehe...

murah la tu kak,izan beli baru ni RM6 sekilo..agaknya tgk jenis kot,takpun mmg mahal kena tipu hehehe....bwh flyover jln ke airport pun byk duyannn

sarah-najwan said...

akak dah demam2 mkn duyan..huhuhu

zue..buat pulut duyan sabtu ni..keh3

~Siti Hajar~ said...

masa mula2 musim duyan sy dah pulun habis2an skrg ni sy xsentuh dah sbb pasal duyan km semua xsihat, hbs anak banak pakat demam...hehe...tula sy ni antu duyan, dpt duyan trs lupa diri...hehe

Akak geng dgn sy la antu duyan...kah kah kah..