SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

29 July 2011

syabas apek dan harimau malaya.....

pagi uollssss...... mesti semalam seme pakat duk tercongok dpn tv tgk rimau lwn singa ork???? aku pon sama... semangat ngalahkan laki aku... hahahaha.... 3AZ tuh pon sama semangat.... wlupon harimau malaya kalah dgn agregat 4-6, tp semangat mereka semlm sgt sgt memuaskan.... aku mmg tabik spring kt khairul fahmi aka apek semalam... beliau mmg hero sbb byk menyelamatkan bola dari masuk ke gawang harimau malaya.....  syabas apek.....

tp dlm perlawanan semlm aku ckup bengang dgn pemain2 singapura... pandai sgguh berlakon sakit2... nyampah aku... padahal jatuh sket jerk... sakitnya mcm dah nazak.... smp pengulas sukan arena (801) pon blh ckp pemain2 singapura mmg aktor yg baik... dan jurulatih singapura tuh plak director.... hahahaha.... dan buktinya penjaga gol singapura dpt kad kuning sbb lengahkan perlawanan sbb kunun2nya sakit kepala..... haisshhhhh... aku rasa nak lempang jerk.... muahhaaa.... jap jap...  aku konpius... sejak bila aku emosi biler tgk bola nih???? dulu aku tak minat bola pong... hehehehe....

tu dia aksi wira kita.... beliau mmg cemerlang semlm.... syabas skali lagik apek....

dan aku rasa ramai yg dah tau psl hubungan apek dan tunangbnya elia aka jejari runcing tuh ader masalah kan???? dan masalah itu disebabkan oleh org ketiga... beselah bertunang nih xleh lama2... mmg byk dugaannya.... smoga apek dan elia dpt berbincang baik2 dan sama2lah kita doakan semoga mereka dpt menjernihkan kembali hubungan mereka..... 


sweet jerk masa mereka bertunang nih kan???? elia pon makin comei bila bertudung..... smoga impian mereka utk hidup bersama akan jadi kenyataan... aminnnn....

aku dulu pon pnah hadapi masalah mcm nih masa tgh bertunang... tp bkn sbb org ketiga tp kerana mulut manusia yg jenis xleh tgk org senang.... blh si polan nih memburuk2kan aku kt depan MIL (dulu bakal mak mertuala) kata aku nih jenis sosial la, gadis tak baikla dan mcm2 supaya kami putus tunang.... tp sib baik MIL aku dulu tuh tak pcaya ckp org dan aku bersyukur sgt sbb somi aku (dulu tunangla) mmg pecaya kt aku drp dgr ckp2 org... dan buktinya skrg, kami bhgia dan tersgt2 bhgia.... si polan tuh skrg smp skrg tak tegur aku sbb termalu sdiri kan???? moralnya, lenkali jgn suker fitnah org dan suker2 bwk mulut kan?????

8 comments:

SyidaGorjes said...

semalam kita da baca pasal dia da gf baru.
tp mlm td performance dia bagus tau.

Cik Rose Cute said...

Biasa la tue..adat bertunang...Walaupun ada konteravasi..Fahmi tetap Terbaik!!!...Dia tidak campur urusan peribadi gan Bola...Cayalah!!!

sha a.s said...

doakan yg tbaik utk dorg :)

~izan~ said...

btul tu kak,jatuh sikit2,tapi mcm nk mati je tgk haha.sj lengah2 masa,nmpk ketara lps depa dpt gol seri dah time tu.

patot la aaron aziz dgn adi putra cari mkn kt m'sia,kt s'pore byk dah pelakon hehe

~Siti Hajar~ said...

sy suami isteri xminat bola, mmg xtgk pun bola smlm blh g shpg lagi...hehe...tp jiran sblh siap bt panggung wayang lg rmh dia, mmg cam kat stadium sampai Danies naik takut bila dorg jerit...hehe

a'ah la smlm ada baca n3 apex ni dah berubah & ada wujud org ke 3...wallahualam..

Nida said...

Salam Zue..

Kadang2 sebab mulut org keluarga boleh kacau bilau dibuatnya... moga yg terbaik buat Elia dan Apek

eB ezrin said...

dorang men best mlm tadi. :)

ieda said...

aminnnn aminnnn
tapi kan zue ..bila tgk dekat x der lah handsome mana punn dia nie kan ekkekeke .. ala2 korean actor jer :))