SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

14 July 2011

mee rebus sukahati aku....

salam....
pagi2 nih sajer jer nak tepek menu berbuka semlm....
tak tau nak buke dgn aper.....
jadik, aku nih bese ar... masak main campak2 jer....
takde betul2 nak ikut resepinya...
lgpon balik keje dah kol 6....
masak yg ringkas dan mudah sudahhh.....

tulah sbbnya nama menu aku nih mee rebus sukahati....
yerlah.. suka hati akulah nak campak ape2 pon....
asalkan sedap dan menepati selera aku, somi dan anak2.... hehehe...

rupa mee rebus suka hati aku... hahahaha.... mmg ringkas jerk... xde ayam, udang dan sotong... malas plok nak gi kedai.... letak jer mana yg ader kt peti ais tuh... aku taruk daging jerk....  anak2 aku plak krg sket mkn sawi dgn kobis nih.... jadik aku letak cendawan... klu cendawan nih mmg bdk2 nih suker sgt.... pastuh taruk telo....

mkn dgn sambal lada yg pedas giler nih... smp berair mata aku.... tp pedas2 lagik terangkat kan???? dan yg lagik best bila tgk somi dan anak2 mkn bertambah..... kiranya mee rebus sukahati aku nih sedapla erk?? ekekekekkk.....

oklah korang... nak sambung keje plak...
daaaaa.....

21 comments:

cik dah said...

kak zue x habis lagi ke berganti....cpt2 nak pose plk doh ni....

bakpe dok pos sket ke idah mee rebus sukaati tu..wehi jugok ni....kih..kih

♥cikmOt♥ said...

akak...sob sob...nak sikit...saya lapar...huhuhui

Kasih Ibu said...

akak main campak2 pun masih rupa lagi mee rebusnya...klu sy campak2 entah jadi apa agaknya...he..he...

LYAfrina said...

mask secara suka hati..
tu y jd makin best & sedak tu!!

LYAfrina said...

mask secara suka hati..
tu y jd makin best & sedak tu!!

misya said...

sedap nama mee tu

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

waaa.... sedap wooo.. =)
lg pedas, lg syioookk..

fazilzura said...

FUYOHHHHH .. mantopsssssss ...


* dh abis ganti pose ker?

sha a.s said...

meleleh air liur ok..benci. ekeke

ieda said...

aduh dik banyak2 makanan kannn mee rebus nielah yg jarang akak masak .. ermm mcm mana erkk nak masak ekekek :)

menu berbuka kuut ari nie nieeee :))

Fieza79 said...

mee rebus suka hati ni mesti terangkat ni...nak2 buat berbuka lagi la tmbh sodapp..!

mamyharraz said...

mee rebus camner bentuk tetap jadi pilihan ;)

salam kenal. :))

sarah-najwan said...

campak2 pun superb..hehehehe
kalu akak..campak2 takut ke dlm tong sampah..huhu

zaidah said...

dahlah zai pose hari nie...tengok mee zue terus keroncong perut...dugaan....huhuhu

Diamilikku said...

kak nak masuk contest akak tuh..tapi takde masa lagi nak buat entry..adoila.....:(

errr....masakan ibu semua sedap kak...tak percaya tanyalah semua anak2...mesti diorang puji masakan ibu diorang lah yang paling sedap...

~ yus ~ said...

Nampak macam mee sup pun ada juga ya Zue..

Ni kira mee rebus sukahati Zue lah ya..:)

e.l.i.z.@ said...

terliur wehhhhh

cheqna said...

kak eh...makan panas2 pedas2..sedap weh...

Kalamhati said...

Campok2 pun meriah jah lauk dio..hehe

kalu ambo campok2 gitu..takut keno campok dale tong sampah jah lepas masak..hihi

アヌム ちゃん said...

suka mee rebus.heee

~izan~ said...

wah,izan pun baru buat mee takde tajuk,campak2 mcm akak jugak.siap ada bebola daging ala bakso tu tp bkn bakso,bukan mee sup bkn mee rebus,takde tajuk huhu