SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

15 July 2011

pantang takde kain... huhuhu..

sape yg pantang takde kain nih??????
bkn aku ler.... sape lagik klu bkn dak kecit tuh, Airel....
nak tido kene ader kain....
nak nyusu pon kene ader kain....
nak baring2 tgk katun pon kene ader kain....
smp ke taska pon tetap usung kain busyuk dia tuh.... huhuhu....

tp bknla kain yg sama.....
kain lampin tuh aku basuh setiap hari....
kiranya pagi pakai, mlm karang aku sumbat mesin ler...
sib baik anak tak meragam blh tuko2 kain....
klu duk pakai kain yg sama, alamak masham toksah ckpla kan????

nih sbhgian gambo airel yg tokleh berpisah dgn kain....

dlm kete pon nak kain... pastu jari manis dan jari hantu mesti duk kt dlm mulut.... haishhhh.... cmner nak buat supaya airel tak isap jari????


time tido mmg wajib peluk kain.....

masa nih tgh tgk tv... pon tgh isap jari dan kene ader kain.... landing baik jer atas wan erk airel.....

isap jari jgk.... dan kain tokleh tggal.... huhu...

macho dah tuh dgn spek itam... tp isap jari dan kain busyuk totap hado... hukhuk...

airel nih klu takde kain mmg akan mengamuk.... sabo jerlah kan??? tabiat Airel nih sama mcm abg ngah masa kecik dulu... abg ngah pon suke gentel kain gak... bkn gentel jerk, siap gigit2 lagik.... smp koyak2 kt tepi2 kain lampin tuh.... yg kakak plak tokleh berpisah lgsung dgn sekor bear tuh.... mmg nak tido jerk mesti gentel bear tuh... yg best tuh tuh, kakak gentel ekor bear tuh jerk... heheheh...... macam2....

korang ader tak anak2 yg tabiat mcm nih??? lagik satu airel suker sgt isap jari.... dua jari plak tuh.... jari manis dan jari hantu tgn kanan..... nak wat cmner erk taknak bagi anak isap jari.... korang ader cadangan??? aku dah penat marah tau.... tp kejap jerlah elok, pastuh airel isap balik.... huhuhu...

p/s : hr tuh baca kt blog cikmot kata anak dia pon asyik nak kain jerk.... samalah kita izan.... sib baik anak kita nak gentel kain jerk.. ader sesetengah tuh nak gentel t*t*k ibu kan???? hadoiiii... mcm2 tabiat anak2 yer.....

12 comments:

cheqna said...

anok cheqna dok wehi getel nape2 pom...lalalalalalalala...koya ni....hahahahahahahaha

Kasih Ibu said...

he..he...budak2 ni mcm2 ragam kan...airel dgn kainnya tapi mujur boleh tukar2 kain. adik sy dulu, satu kain jer dia nak..kdg2 mak basuh xsempat kering dia dah amik...

skrg ni anak sy pula xleh berenggang dgn patung gajahnya...pergi mana pun wajib bawak..klu x huru hara di buatnya...

Fieza79 said...

airel masih bergentel2 dgn kain ye..nmpk sgt manja boy tu kan...

irfan dh drjah satu skrg pn msh bergentel dgn bantal busuk die...tp kalau tkde sekali sekala tu dia tk kesah...dh besar dh tau pikir kot hehee...

sarah-najwan said...

ni kes sama ngan anak sedara akak..minat kain batik..hehehe

fazilzura said...

ehheheheheeh , cute jer..
cm akil ado selimut dia, tp dia crik time nak tido je

~Siti Hajar~ said...

anak sy si Dalia tu xleh pisah dgn bantal bucuk dia, xtau cmna bk pisahkn 'mereka' gak...huhu

Kalamhati said...

huhu anok sedaro kak wan pulop suko gentel bucu kain..tak kiro la kain gapo pun..selimut dio ko..bucu kain mama dia pun dio gentel..hehe

Nur-nba said...

Kalau anak saudara Nur, ada yang tak lekang dengan selimut dan stokin kain.. Ada tu yang suka hisap ibu jari.. Pelikkan..

~izan~ said...

salam kak,

i miss u sgt2 jugak.

masa dtg rumah izan ari tu dia bwk kain ke kak? tak perasan plak

kiranya tak dpt dipisahkan yer.arissa plak mesti nak rambut izan kalau hisap susu,dia nk main2 rambut,kalau izan pakai tudung,dia mcm tak senang,mesti nk tarik2 plak tudung tu huhu

Cute MuM said...

memang ada bdjk camnie kan..
sepupu yang sebaya dania pon sama..
mana2 bawa kain..
dania pulak sambil minum susu,suka gentel..
kalo tak puting lagi sebelah, kaki pon jadi usik orang lain..

fieda said...

maira ada gak tabiat mcm ni masa baby..nsb baik dh beso xder doh...

hakak CNN said...

mesti time ummi diyer ngandungkan airel dulu suker gentel kain ayah nehh..hahahha