SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

13 July 2011

rindunya masa anak2 masih beby..!!

mmg rindu bangat...... rindu sgt2.... rindu masa anak2 beby dulu.... suker sgt dgn bau beby.... wangi jerk kan????? bgn pagi2 mesti nak cium bau beby dulu sbb bau beby masa pagi tulah yg wangi sgt tuh.... korang suker tak??? hehehe.... smp anak umo 3 thn pon aku masih duk gomol lagik pagi2 wlupon muker bertepek dgn air liur basi.... busuk2 pon tp baunya tetap shedappppp..... hahahahaha.......

tadi duk godek2 pc, tgk gambar2 airel masa beby dulu... alahai.... rindu sgt time tuh..... gambar2 kakak dgn abg ngah masa kecik dulu mana ader kt pc nih.... semenya kt dlm album... yerlah dulu kan pakai kamera yg pakai kodak tuh.... lepas amik gambo jer, cepat2 gi cuci takut kodak tuh rosak kan???? ekekekk... skrg jer baru ader kamera digital bagai kan?????

masa nih umo airel baru seminggu.... lebat kan rambut airel??? anak2 aku mmg ketiga2nya rambut lebat masa lahir... klu kakak tuh masa lahir dulu, rambut smp nak tutup dahi.... haishhhh... geram tgk muncung airel tuh... klu cium pon wangi jerk kan??? hehehehe.... pastuh korg sila abaikan jari si ummi yg montok2 ittew yuppp.... mata korang hnya tgk kt airel jerk yer.... muahhaahaaaa...

bdk2 skrg nih wlupon baru jer seminggu tp mata celik jerk kan???? pastuh klu siang duk tido jer kejenya... bila mlm krg, siapla dgn kita2 skali kene berjaga... tido pon kdg2 sambil duduk jer kan??? huhuhu....

masa nih airel dah mengengsot... airel tak merangkak tau.... mmg lain sket drp kakak dan abg ngah.... sedar2 jer airel dah cuba2 bgn dan berpaut kt sofa utk cuba berjalan.....  

dan masa nih jgk airel ckup suker kemas umah..... rajin sgt tlg ummi yer.... bersepah2 seme buku dan majalah bagai.... pastuh ummi yg penat kena kemaskan balik.... huhuhu...

dan masa nih umo airel setahun... baru jer dapat kaki nih.... naik kete tuh pon mmg kene pantau.. takut terlentang kan???? pastuh masa nih airel mmg sporting klu nak amik gambo.... senyum jer manjang.... comeiii....

hrmmmm... bila ckp psl beby, rasa mcm nak peknen lagilah... nak2 lagik duk tgk ramai kwn2 yg bakal dpt beby kan???? klu blh tingin sgt nak dpt sorg lagik gegirl... baru cukup dua pasang kan???? pastuh stopla... dah blhla tutup kilang.... hehehe.... lgpon klu tgk baju gegirl mmg gerammmm... seme comei2..... tp klu dah rzki nak dpt boboy pon xpe.... dah rzki sorang jerk girl.... sekurang2nya ader jgk girl kan??? yg penting, semenya sihat.....

p/s : hrp2 aderlah rzki tuh sblom umo mencapai 35 thn... Insyaallah.... korg doakan jgk yer.... aminnnn....

19 comments:

cikmOt said...

kak...kalu rindu bau baby...kakak dia nak adik girl plak tuuu

misya said...

rasanya nak dapat orang baru la tu

Nens Collection said...

bau baby wangi....

anisalya said...

tu la...
bila dah besar sikit, tengok orang ada baby macam teringin kan?

sha a.s said...

alorhh comelnye...kecik besar menten comel!

♥SyilaSyira♥ said...

klo anak dah besar ckit...rindu masa dia tecik..masa dia tecik, tak sabar plk nak tgk dia jalan. Tapi kenangan masa ada baby mmg manis kan..tang cium² bau baby tu yg best...

~ yus ~ said...

kalau dah rindu dengan bau baby tu, mmg patut ada baby lagilah tu..

Saya doakan dapat lagi sorang ke ya...hehe

p/s: belum 35 ya? Saya akak lah rupanya ..huhu. Sorrylah terpanggil kak Zue sebelum ni..ampunnn!

Fieza79 said...

zue..mmg patut dh tu...cepat2 bikin baby skrg..hehee

fieza doa kan dlm masa yg terdekat ni je...aminn!

cik dah said...

APE LAGI KAK ZUE..OBERTAIM LA SELALU...

sarah-najwan said...

ala zue...kuatkan tekad dan semangat utk dptkan adik airel lagi..hehehheeh

akak yakin zue berjaya..

zaidah said...

masa diorang baby kejap ajekan...macam tak puas...ape kata zue carikkan baby baru....hehehe

Ummi Eisya&Amani said...

lebat tul rambut dia..mmg rindukan time baby2 tu..insyaAllah moga ada la rezeki tu nanti

~Siti Hajar~ said...

sama la kita suka sgt cium baby, tmbh2 lg pas baby bangun tido, wanginyer...hehe

sy mmg abaikan jari montok akak tu tp akak plk p mention jgn tgk trs sy tertengok jari gebu tuh..hehe

Nana said...

tau xpe kak
nak2 dah besar ni
mcm2 ragam dia kan
rindu rs time bb2 dlu

Diamilikku said...

bestnya akak target 4 org sebelum 35..su nih dah 32 tahun ni...hurmm anak baru dua..cenna???? alahai tak dapek nak mebayangkan peknen di usia 37,38 atau 40.....mesti tak larat...masa ngandungkan aisy pun tak larat sokmo

cheqna said...

amin...
cepat berusaha kak =)

LYAfrina said...

alahai..cutenyer airel..sgt2 comel

~izan~ said...

aminnn...semoga akak cepat2 dpt gugurl..izan ada dua gugurl dah..kena berguru dgn akak utk boboy hehe

hakak CNN said...

chaiyokk kakk,teruskan usahaaa..hahaha..

seronoknyerrrr...muda lagik dah anak nak masuk empat..