SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

03 August 2011

budak yg peel comei.....

tadik aku ader citer info pasal menangis nih kan????
klu wanita 64 kali setahun nangis...
tp budak2 nih bape kali erk?????
yerlah, asal majuk jerk, nangis....
dan selalu kene marah.... pastuh mestilah nangis kan????
mestilah ratus2 kali nangis.... hehehehe....

dak airel nih nangis sbb asyik nak main kt playground jerk.... dahla masa nih baru jerk lepas ujan... smp suar pon abis kotor dah.... masa nih geder2 kt tmn gelora tuhla.... asyik kejar dia jerk tau... mak nak gosip pon tak voleyyyy..... gerammm tau..... huhuhu....

bila kene marah dgn ummi, ginilah gaya airel majuk.... comei pon yer nengokkan... hehehehe.... klu kt umah, stail airel majuk adalah menerap kt atas tilam... hahahaha.... adehhhh.... kecik2 xpelah cengeng nak yer.... dah beso jgn cengeng sgt tau... airel boboi kan??? nanti tak gentleman plak... ehehhhhh......

oklah... jap agi dah nak balik... nak msk aper yer utk buke pose nanti.... ader cadangan tak??? dan ahkak adalah tak suker beli kt param... klu pegi param hnya beli air tebu atau soya sajork...  haishhh.... xde pikir lain kan???? pk buntu nak msk aper jer.. hukhuk....

13 comments:

♥cikmOt♥ said...

hehehe...comel...saje nak tarik perhatian la tu...

kak, dah pos tadi...
nanti dah terima akak bitau ek...riso mak kalu tak sampai...

♥cikmOt♥ said...

hehehe...comel...saje nak tarik perhatian la tu...

kak, dah pos tadi...
nanti dah terima akak bitau ek...riso mak kalu tak sampai...

♥cikmOt♥ said...

hehehe...comel...saje nak tarik perhatian la tu...

kak, dah pos tadi...
nanti dah terima akak bitau ek...riso mak kalu tak sampai...

♥cikmOt♥ said...

hehehe...comel...saje nak tarik perhatian la tu...

kak, dah pos tadi...
nanti dah terima akak bitau ek...riso mak kalu tak sampai...

cheqna said...

nurung perangai ummi dia r tu..hahahahaha

hakak CNN said...

hahaha chumel lahh gitu tuhh..

kenkadang derang neh sajerk nak tarik perhatian kiter..ank sy pon macam tuhh kenkadang rase ringan jerk tangan nak kasik hadiah paling mujarabb..asyikk nak nengess jerkk tau,tension mak dowhh..

fazilzura said...

wanita kan berhati lembut bagai sutera harus ler cepat nangis

Salina@IbuAqil said...

Alahai comelnya dia.. Hehehehhe

MamaYatie said...

hahaa..sama peel ngan anak dara saya hak no 2 kak zue...hak tu siap tambah ayat lagi "Ibu dah tak sayang angah ker?" kui3x...

~izan~ said...

akak,selalu g param mana?

ni time bila plak dak tecik ni majok hehe..tak perasan,auntie sibuk gosip2 dgn mak airel kot hehe

LYAfrina said...

hehehehe...mmg g2 l.zue...budak2 kalo nmpak PG...jgn harap la kita ni nk duk senang lenang...kena la bkejor

ieda said...

alooor cian dia kena marah ngan ibu ya .. biasalah tuu dik .. nama punn budak2 xtive tuu sihat .. :))

tapi x leh ingat zue jerit kat areil petang tuu semua terperanjat hahahahhaha .. semua ibu2 mcm tuu cuma x lum di start enjin je ekekek

misya said...

mmg comel