SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

22 August 2011

dah dapat adiah teka teki...

salam....

Alhamdulillah dah 22 Ramadan hr nih....
ader lagik sesape blom sopink rayer????
aku pon baru sopink sket2 jerk...
kuih raya plak tempah dan tunjuk2 jerk....
tp ingat nak buat jgkla dlm 2 -3 jenis kuih raya...
itu pon klu terajin ler.... huhuhu...

oklah... berbalik pd tajuk tuh, aku dah trima adiah nih mggu lepas lagik...
adiah sbb jwb teka-teki kt blog Asha MDM...
jawab pon main belasah jerk, tp tak sgka plak betol... hehe...
dah rezeki kan????


dpt adiah kurma upin ipin nih.... kurma pon ader jenama upin ipin kan???? hehehe... yg paling eksaited tentulah airel kan??? siap peluk kurma tuh ckp yg dia punya.... airel bkn tau pon ade kurma kt dlm tuh, tp dia eksaited sbb nengokkan upin ipin tuh jerk... hehehe... yg abg ngah plak siap simpan lagik kotak kurma tuh sbb kt blkg kotak tuh ader doa berbuka pose kan??? haishhhh.... mcm2 anak2 nih...

dan asha baik hati bagi 2 lagik adiah... FM dari CH dan keychain Langkawi.... wawawaaaa.... tenkiu sha... akak suker bangat.... makin bertambah FM yg tak berape nak byk tuh kan??? hehehe....

korang dah tuko duit rayer lom???? aku dah siap sruh org tukarkan... nak gi bank sdiri malasla... lgpon org mesti ramai, dan ader yg ckp duit raya RM1 byk dah abis.... huhuhu...


11 comments:

mamyharraz said...

bestnya dpt keychain :)

sy pun tak siap lg persiapan raya utk anak&diri..mungkin minggu nilah :) tak sabarnya nak raya kan :)

cheqna said...

kak zue yang always murah rezeki
cheqna pun dok wat mende agi...

Dee said...

dah tukar dgn kawan yg keje di bank negara..lagi senang..hehehe..

ieda said...

wah2 nak FM jugak ..
asal nampak Fm buat2 muke x malu nak .. ekkekeke akak x malu jeee ekekek :)

Fieza79 said...

byk nya rezki zue time ramadan ni...

fieza pun tgh pikir nk bt ke tak kuih raya thn ni...huhuu..lain2 persediaan semua dah siap...tgl kuih raya je tkde...

Lina said...

tahniah menang...sy pun x tuko lg duit raya baru tuko RM1 sbyk RM100...ada lg nak tuko...anak2 buah ramai

eB ezrin said...

tahniah :)

~Siti Hajar~ said...

Tahniah k.zue...murah rezeki..

sy ada gak tgk kurma upin ipin tu tp xbeli pun sbb kurma dah sllu dpt free, org bagi...hehe

mamalieyna said...

ada je rezki kemenangan akak kan..tahniah~

herm..persiapan raya, mcm byk tak lengkap je lg ni..takde semangat nak raya la kak..hu~

~izan~ said...

jeles! ahaha..murah rezeko sokmo akak ni. comel la kurang budak motak tu hehe..

~aSHa~ said...

K.Zue ni mmg murah rezeki...ada ong...ehehe selalu menang....bijak k.zue ni