SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

06 October 2011

Bila Artis Cakap Tentang Hukum Hudud....

salam....

tadik duk bw, sggah kt blog abg nara nih....
tertarik dgn citer artis komen pasal hukum hudud.....
sbb aku pon ader terbaca pasal nih kt sinar harian semlm....



aku tak brani nak komen ape2....
lagipun hukum hudud nih hukum Allah...
kita nih sape nak komen kan????
dan aku sgt2 setuju dgn Wardina.....



betul ape yg Wardina ckp tuh.....
klu kita tiada ilmu yg ckup, tak payahla kita berckp tentang hukum Allah....
hukum Allah itu sudah termaktub.....

ape plak komen korang?????

sumber dari SINI

19 comments:

eB ezrin said...

stuju ngan wardina :)

♥cikmOt♥ said...

ye, setuju dengan wardina...diri sendiri trumbang ambing, ada hati nak bercakap sal tu...owhh tidakkkk
!!!!

~izan~ said...

sokong wardina. nak ckp pasal2 perkara2 berat mcm ni kena la cukup ilmu.kalau tahu separa2 aje baik diam huhu

mrs.spicy said...

huhu..betul kata wardina..benda kita tak tahu sangat tak payah cakap lah..

POSH76 said...

Diam itu lebih baik...soal agama ni jgn main2...

Salina@IbuAqil said...

betul kata wardina.. jangan memandai2 pasal hukum hakam ni..

~Siti Hajar~ said...

sokong Wardina jgk...

Klu ilmu xckp di dada lautan luas jgn di duga..ecehhh...tp betul pe..kan kan..

Nana said...

mmg tak sesuai tanya pendapat artis pasal isu ni
mmg btol kata wardina
nampak sgt dia tu bijak kan

misya said...

setuju jugak dgn wardina

❤ eyeme ❤ said...

setuju kak..bahaya kalau terlepas ckp benda yg slh kan kak..

Dee said...

aku pun tak berani nak komen..sbb cetek ilmu..

Sidratul Muntaha said...

hudud hanya utk org islam
utk non muslim nahi.
aku mmg sakti ati betul buial baca suratkabo mcm ni...
abis rosak sume akidah org lain.

diana said...

saya pun buat entry pasal ni..

diana said...

saya pun buat entry pasal ni..

✿ Myra ✿ said...

paling suke komen wardina!
heee..salam kenal dari myra ;)

syariza09 said...

wartawan pun sibuk jer nak tanya, mcm dh x der soalan lain agaknya

LYAfrina said...

setuju...
sdgknkt ni pon x lyak nk bkata-kata,,,lainlah klo ilmu penuh d dada

Yana Kama said...

sangat tak seswai..agak2 la kot kalo nak mintak pendapat..alahai

e.l.i.z.@ said...

meme pun..artis ni suka ati dio jah nok komen..hop jo nanyo po xreti baso gok..g tanyo ustaz la, tanyo artis hop meme x cukup ilmu agamo pulok