SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

07 October 2011

reunion raya SMCB 1994 meriah...!!!

salam....

dah tghari baru smpat nak bersiaran.....
pale sedikit fenin pagi td.... huhu.....

citer yg dah nak basi pon.... tp x kisahla, aku nak citer gak kt sini....
hr tuh nak citer, tp tn tanah tgh kemabukan gitu kan??? huhu...

citer pada raya ketiga lepas.... reunioun raya SMCB 1994....
mmg happening, sonot sgt2.... ramai teman2 lama yg datang.....
masing2 dah kelek anak2 pon... yerlah dah hampir 17 thn tak jmpa....
masing2 pon dah brubah.....
fizikal toksah ckpla.... seme kembang jerk... hahahah....
tp ader jgk yg menten.... hehe....

oklah... jomlah tgk gambo yg smpat disnap....
dan ader jgk gambar aku cilok kt FB kwn2... hehehe.....


seme dah brubah.... masing2 dah ader t/jwb masing2....
berdiri kt blakang tuh, CT dan aku ler....
duduk bwh kiri : asiah, ain dan zaharatul....

syoknya jaila mkn...  xsedar org amik gambo... huhu...
yg tgh tuh, aini... jd bini doktor gitu..... housewife spenuh masa....
baju pink tuh kene tabik kt dia.... koperal haryati.... hehehe....

hamboiiii... apelah yg duk gelak sgt tuh???? kemain lagik zaharatul gelak....
aku kt tepi tuh, tgh syok mkn sate... nmpak sblah tgn jerk... huhu....

sibuknya mu nani.... nani skrg menetap kt klang.....

aliah dan anaknya ariel..... nama lebh krg airel jerk kan???? eja jer lain... hehehe...

kaum bapa berborak.... mesti byk citer tuh... dah hampir 17 thn tak jmpa kan????

haishhhh... tak abis2 lg ker bergosip???? hehehe....
dari kiri : saiful, azmi dan wan rosli (baju melayu).....
wan rosli sdg menuntut kt korea amik PHD....
tp tgh bercuti,  raya kt kg....
wahhhh... tak lama lg bergelar DR la mu wan.... tahniah....

nmpak tak sape yg duk riba anak pakai baju oren tuh?????

nilah calon somi dan abah mithali tau....

sebabnya.... abah jaga anak2 sementara ummi nak bergosip dgn kwn2 lama....
wahhhh... spoting tak laki aku???? hahahaha......

hari tuh sgt2 meriah dgn makanan.... semenya sedap2... tp aku mkn sate jerk....
hr tuh kiranya mcm potluck la... sbb masing2 bwk makanan....

dan inilah tn umah yg sudi sponsor tmpat reunion dan sate.... zaki....
zaki nih bespren aku masa skolah dulu.... mmg kamceng sgt....
teman tp mesra gitu... tp kami tak bercinta tau.... muahhhaaa.....
zaki skrg pon dah anak lima... baru jer dpt beby girl lepas raya hr tuh....

mmg sgt sonot berjumpa kwn2 lama.... mcm2 citer yg kuor...
hari tuh mmg happening dan gelak ajer.... mmg gamat sgguhla...
dgn melayan krenah anak masing2 lagik....
mcm tak ckup jerk jmpa sehari... sbb tak abis nak berciter dan bergosip... hehehe....
hrp2 lenkali blhla jmpa lagik cmnih..... wat acara tahunan gitu....


8 comments:

Salina@IbuAqil said...

Bestnya reunion!!!

Nana said...

besnye reunion
tp dia kena wat lama skit kan
atleast 5thn sekali ke
klw wat tiap2 thn cam xbez plak rasa heheee

~aSHa~ said...

seronok kan buat reunion sekali sekala ni...

Yana Kama said...

seronok2..da lama kawan2 sekolah tak buat reunion..seronok ukhwah masih kekal :D

~izan~ said...

seronoknya kak,reunion mcm ni l ayg best sbb dah lama tak jumpa,mcm2 citer bley kuar pastu masing2 dah bekeluarga bagai kan.
kalau selalu sgt reunion,tak dpt tgk plak perbezaan hehe..

ada pun gmbr akak walaupun sikit hehe.

e.l.i.z.@ said...

setelah sekian lama eli x mari sini..kaba² kzue prgnt! tahniahhhhhhhh

ieda said...

seronoknya reunion mcm nie kan dikk
setelah sekian lama jumpa balik ... suke nie :)

ct rahani said...

bestnya reunion.. meriah je.. :)