SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

21 November 2011

bertambah lagik satu angka hari nih..... huhu...

salam....

hok alohhhh... tajuk mcm sedih giler ork???? napr nak sedih2.....
ape ada pada angka???? yg penting, orgnya tetap nmpak muda belia kan????
hahahaha.... naik lif tekan sdiri nmpak???? ader ahkak fedulik???? ngeeeeeee......

psl entry yg sblom nih tu kan???? alaaahhhhh.... yg aku sruh teka2 mana satu aku tu kan????
pandaila korang nih... skali teka jer erk.. blh kata seme teka betul... haishhhh....
klu la wat teka2 ader adiah tuh.... fengsanla ahkak nak beli adiah... hahahaha.... dasar kedeee.... lalalala....

betulla tekaan korang.... nihla aku masa umo sethn lebih.... kiranya gambo nih diambik pd thn 1979 gitulah.... lgpon aku dah bg clue kan???? hok paling comei kan???? sbb tu korang blh teka ork???? muahhaaaa..... gurau2 manja jerk... lg satu, cun mak ahkak nih kan??? haishhhh... napelah aku tak cun gini??? ekekekek....

dan hari nih, bdk umo sethn kt atas tuh dah pon ader anak 3 org.... dan Insyaallah, thn dpn akan bertambah lagik sorg... Alhamdulillah..... smoga kebhgiaan ini terus berpanjangan dan berkekalan hgga ujung nyawa... aminnnn.....

dan hari nih jgk.... umo aku bertambah lagik.... yg ke 34 gitu.... huhuhu....
harapan aku smoga hari2 mendatang akan menjadi lebih baik dan bhgia dgn suami dan anak2...... aminnnn.....

10 comments:

~Siti Hajar~ said...

Umo hya pd angka, bukan pd wajah...hehe


hpy Bdy K.zue!!!

SYANI said...

Happay Birthday Sis. Birthday kita dekat² rupanya..

Lina said...

selamat menyambut hari ulangtahun zue...moga segala yg diimpikan tercapai

Nad @ MamaZakwan said...

hepi sebeday kak! :)

~aSHa~ said...

hepi besday kak..semoga bahagia selalu bersama suami dan anak2 tercinta

eB ezrin said...

kiter sebayer tapi nak2 i kecik lagi. hu3
hepi besday yer :)

Qhaifa Nur said...

hepi bufday...
tak payah kita nak hitung usia, ia pasti datang jua...

moga panjang umur dan dimurahkan rezki...

mamyharraz said...

Happy Birthday kak :)

semoga mendapat kebahagian dunia dan akhirat.amin.

wan nurul hezrina said...

trlmbt cket.nak wish..selamat hari jadi n semopga pjg umur murah rezeki=)may allah bless u

~izan~ said...

hepi belated besday akak! semoga sentiasa bahagia dan selamat melahirkan baby akan dtg =)