SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

25 November 2011

malang tak berbau.....

salam....

pagi yg malang hari nih... huhuhu....
tayar kete pancitla.....
skrg kan musim ujan.... aku tak nmpak lubang beso.... sbb lubang tuh penuh air.....
skali gedegangggggg.... aku blh terjun lobang tuh.... huwaaaaaa.....
bkn setakat tayar jer pancit, tp rim pon bengkok.... huhuhu.....
malang sgguh rasanya.....

beselah kan??? seorg istri mesti tepon incik somi mtk tolong....
nak tuko tayar sdiri???? nehi nehi nehi... ampunnnn... mmg aku tak reti...
bwk kete jer aku reti.... tkg basuh kete pon somi aku... huahuahua.....

pastuh tepon kwn mtk tlg amik.... lama jgkla aku terpacak tepi jalan tuh....
tp sorg pon takde yg kesian kt mak buyung nih... hukhukhuk... sedih tau.....
tau ar seme nak cpt pagi2 nih... benti tanya nape pon xpe.....
lgpon aku dah tepon somi kan???
aderla satu kete tuh benti tepi aku... ingatkan nak tlg, tp hampehhh....
cuma tanya ktner JPJ jer... chehhhhh.... 
tp aku baik ati.... tgh2 susah ati pon aku bgtau.... dgn senyuman manis lagik tau..... 
aku agakla kan.... klu anak dara konpem berduyun2 org benti kan???? hehehehe....


gambo pinjam en gugel....

maka melayangla RM pagi nih pi tuko tayar dan rim..... dahla ujung bln nih....
gaji plak mggu dpn baru dpt... adehhhhhhh..... tensi jgk ahkak...
somi lagikla.... gaji beliau lagilah lmbat drp aku.... huhu...
malasla nak korek2 dah... asyik korek2 jerk.... tambahnya tidak kan???? sedihhhhh....
maka berjimat cermatla dlm seminggu nih yer....
xpe xpe... sabo..... hukhukhuk....

notajari : ader balik kg ker mggu nih???? isnin ni kan cuti..... aku balik Kemaman jerlah... pegi amik kakak yg dah seminggu duk umah PIL.... rindu jgk dgn anak dara yg sorg tuh.... hehe.. 

16 comments:

~izan~ said...

laa kesian akak..sempat plak org tu tnya jpj mana tp xtnya plak naper akak kat situ..sbr je la..perut akak nampak tak tu..cer akak ke dpn kan sikit hala ke jln perut tu,baru ramai benti agaknya hehe (gurau aje)

masyarakat kita ni kdg2 prihatin tak bertempat.yg spatutnya diberi perhatian,x pulak huhu...

HappyIrfa said...

mmg dugaan la kalau berada dalam situasi sebegini.

fieda said...

ALA CIAN MAK YONG NI...

eB ezrin said...

aduyai, tp betolla, kalo anak dara musti ramai yg dtg tlg. hu3

mrs.ecam said...

oihh aku pnh kena...langgo batang kayu siap tyr aku pancit n rim bengkok...beratus gak mlayang...huhuhuhu

Nad @ MamaZakwan said...

masing2 nak cepat pepagi...
semangat nak pi keje ari jumaat, hehe

~Siti Hajar~ said...

kesiannyer k.zue...sabar ajelah, dugaan tu...hehe

Sy mgu lps keta xttp lampu, blknyer keta xleh start, sekbek ada kwn tlg panggil pomen...huhu

mamalieyna said...

huhu..sian mak buyung kan, org takmo tolong..hee~

apa nak buat kak, mmg mlg takde bau..hee~

samalah kita gaji minggu depan, org gomen je dh gaji kan..^_^

Salina@IbuAqil said...

lahai!!! deme wat x nampak je sis x nk tlg pon.. Sabar je lah.. Salam Maal Hijrah dari EmIenAqil.. ;)

~ yus ~ said...

alahai sian zue ya....

baik ditukar baru tayar tu dari mengundang masalah di kemudian hari kan...

minggu ni tak kemana rasanya, jalan2 BP jelah kot...:)

e.l.i.z.@ said...

igt gambar tu k.zue snap sdiri doh.br nk puji :P

eli x reti gok tukar tayar..buke takat x reti, x rok pun nk bukok skrew kt tayar tu hahaah

ieda said...

ekekeke mcm2 hal lah zue .. ekek x terbayang yg org tuu x tanye punzue buat per kat tepi tuu .. dia lak sekadar tanye mana jpj ahahaha :)

Nida said...

Kat mana ada lubang tu Kak Zue... depan kem tentera batu 10 ke?

Cho Zila said...

isyh memangler tapi tu bawak kete kalau naik motor memang boleh terbang punya... OMG memang sekarangni musim hujan kena hati2 200%

sha a.s said...

hai kak! miss u n ur blog too! jg diri ya....

Diamilikku said...

hai akak...i'm back...hehehehhe...:) terkejut baca tajuk akak..ingat kan apa lah tau...sib baik tayar kete tau...

btw...wish congrats kat abg ngah ehh..su lama tak leh bukak blog..ni baru duk khatam balik...:)