SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

04 November 2011

Salam Aidiladha buat semua...!!!

salam.....

lusa kita nak sambut raya haji kan????
dan dah ramai yg bertolak balik kg hari nih....
mlm nih lepas keje pon ramai yg nak bertolak balik kg kan????
apepon, hati2 di jalan raya k.... semoga slmt smp ke kg....
biar lambat asal selamat....

aku esok ptg baru balik sbb esok incik somi keje lg....
cuti tak lama pon... selasa dah keje balik....
anak2 pon dah skolah selasa tuh....

ader yg wat ibadah korban ker???? aku tak pon..
tp thn nih PIL yg wat korban....
sbb raya haji thn nih seme adik bradik mmg turn balik umah PIL...
jadik meriahla sket kan??? nak2 lagi baru jerk dpt anak sedare september lepas....
pestaim bergelar maklong... sgt sronok dan teruja... hehehe...
sbb slama nih mmg 3AZ tuh jer la yg kasik heboh kt umah PIL atau umah family aku...


salam aidiladha drp kami sekluarga....
ampun mahap dipinta... 0-0 pasnih yer...
smoga aidiladha thn nih membawa keberkatan buat semua... amin...



9 comments:

eB ezrin said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA dari kami yer :)

mamalieyna said...

salam aidiladha kak...!

eina pun cuti kejap je, tp ok la bleh gak merasa balik kg tahun ni, tak mcm tahun2 lepas..dok lepak kt umah jer.hu~

~Siti Hajar~ said...

Slmt Hr Raya Aidiladha kak...

Raya Haji ni xrasa cam raya sgt kan, cuti pun kejap aje..huhu

Blk kg drive carefully ok..

Ena said...

Salam Aidiladha buat kak zue sekeluarga juga.. :)

mamyharraz said...

salam aidiladha utk kak zue sekeluarga :)

mamamiera said...

slmt raye haji k.zue..
kalo jln jauh, hati2 ye sfmly.. =)

Salina@IbuAqil said...

Selamat Hari Raya AidilAdha dari EmIenAqil!! ;D

Alycia said...

slamat ari raya kak ;)

ieda said...

selamat hari raya dik
family akak pun x berkorban tahun nie , merancang tahun depan
tahun kebiasaan kami menolong saudara mara lain yg korban aje lahh huhuh