SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

15 December 2011

dapat cucu berturut-turut....

salam....

Alhamdulillah.... biler dah rzki dtg berturut-turut kan????
bkn rzki ape.... thn dpn belah aku, ma abah akan dpt dua org cucu...
dan belah PIL pon, akan dpt dua org cucu gak....
Insyaallah... hrp2 semenyer dipermudahkan....


yang pertama adik ipar nih... adik incik somi yg lelaki tuh.... diaorg kawen bln Jun hari tuh... ader aku wat entry yg kami satu bas ke kedah tuh kan.... dah rzki diaorg dtg awal kan???? bunting pelamin org ckp... heheheh.... Insyaallah, biras aku tuh dijangka melahirkan pada awal bln April nanti...

Alhamdulillah... makin bertambah anak2 sedare kan???? sonot sket biler balik kg ramai2.... nih asyik 3AZ tuh jerk yg buat riuh rendah umah PIL.... hehehe....

dan nih plak pasangan pengantin lama.... muahhaaaaa..... Insyaallah pada akhir April nnti, turn aku plak... skrg pon kandungan aku dah pon 21 minggu.... smp adik2 pon ckp.... haishhhhh.... kak long dgn abg long nih takmo mengalah erk????  hahaha... sabo jer aku.... 

Insyaallah nih anak yg last kot.... ckupla kuota 4 org..... dan klu blh biarlah dpt sorg lagik gegirl, ckupkan 2 psg.... Insyaallah.... pasnih  adik2 ku terchenta, silalah pulun abis-abisan yer.... kak long dan abg long serender dah.... dah nak tutup kilang pon... ekekekek....

dan berita nih yg buat kami skluarga paling teruja.... adik aku yg lelaki tuh....  adik dan adik ipar aku apelagik kan???? dah lama tggu saat2 mcm nih.... maklumlah, diaorg nih dah kawen nak masuk 6 thn.... 25 Disember nih anniversary diaorg yg ke 6.... dan baru skrg rzki tuh dtg... kiranya nihla adiah yg paling bermakna skali....

Alhamdulillah... kak long dan kluarga tmpang gembira sgt2.... Insyaallah, klu xde ape2 aral, adik ipar dijangka melahirkan pada akhir Mei thn dpn.... klu ikutkan kandungan adik ipar skrg dah 4 bln.... jaga diri baik2.... adik ipar aku nih pernah keguguran.... jadiknya dia kene jagaan rapi sket.... tiap2 bln la kene jmpa pakar.... apepon kami sekeluarga doakan smoga segalanya selamat dan dipermudahkan... Aminnn....

jadiknya kami tiga bradik mmg akan bersalin berturut2 la.... sorg tuh blom abis pantang, sorg lagik bersalin.... hehehehe.... Alhamdulillah rzki.... tima kasih Ya Allah.... korang pon doakan kami yer.... smoga segalanya dipermudahkan..... Amin...

7 comments:

Alycia said...

ohhh.. akan makin meriah lah nnt ni hehe.. harap2 smuanya selamat yer kak..

~Siti Hajar~ said...

Bestnyer dengar berita ni k.zue, murah rezeki semuanyer yer...

Riuh rendah la kg akak pasni, xlama dah tu, thn depan aje nu...hehe

Sga selamat semuanyer yer...

mrs.ecam said...

amin...sye doakn sumenyer slmt...tingat ms sye dl pong bslin berturut2 ngan adk ipar...sye dh x dek mak so berpantang kt umh MIL...cian my MIL pnat jg org berpantang...heeee

eB ezrin said...

aminnnnnnnn

Diamilikku said...

bestnya kak...kata orang mengandung nih berjangkit...hehehhe...mcm su ngan mizan jugak lah...abag mizan yang sulung dah 5 thn kawin belum sekali dikurniakan rezeki...tapi bila su pregnant alesha...biras su pun pregnantkan anak sulung...then su pregnantkan aisy...sama dia pun pregnantkan anak kedua..dan skrg dia dah potong su..dah 3 anak...su masih dua je..akak doakan su pulak yer...su dah bersedia sangat2 dah ni

.::Lynn::. said...

besnya keluarga bertambah besar... bila la adik² lyn nak kawen...

misya said...

mesti meriah ni