SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

08 March 2012

korang terer tak loghat kelate??? cer try baca surat nih....

Asssalam......

korang sihat ker???? ahkak beselah.... on and off... huhuhu.....
apepon aku tetap pi jln2 umah korang.....
kdg2 tggal jejak, kdg2 tak...
yerlah tggal jejak mana yg smpat ajer......
sorilah klu dah lama tak nmpak btg idung kt umah korang erk.... huhu....


td sggah kt blog ben ashaari tuh.... sbb tertarik sgt nak baca surat dlm loghat kelate tuh....
mmg klaka la wei...
aku yg tak larat nih terus tergolek2 gelak baca surat nih.....

sape org kelate kt sini..... jom uji skill korang dlm loghat kelate nih.....
mana tau kot2 dah tak bape paham kan???? hehehe....
klu bkn org kelate pon, try la baca... kot2 blh phm..... hehehe....




klik utk tumbesaran.....

kredit to ben ashaari


cmner????? paham tak korang????? mesti pening pale duk mikir maksud surat tuh kan?????
aku mmg terbahak2 la duk baca td....  hehehe.....

aku nih wlupon lahir kt tranung dan mmg anak jati tranung....
tp aku paham loghat kelate nih....
ma dan abah aku ic diaorg mmg no 11.... tp diaorg nih asal dari daerah besut....
org besut kan ckp guna loghat kelate....  
sbb tuh aku pon terer loghat kelate nih sbb dari aku kecik mmg ma dan abah  aku kecek kelate klu kt umah....
sedare mare pon ramai duk kelate....
pastu, bos aku pon kecek kelate dgn aku hari2...
maklumlah bos aku nih anak jati kelate....
jadik takde sbb klu aku tak terer kecek kelate.... hehehe.....

notakaki : okla wei... mok buyung segho lapa plok... nok gi caghi makke semetar....
paham tak??? ehehehh... (mak buyung rasa lapar.... nak gi carik mkn sekejap)
daaaaaa.....

7 comments:

Nana said...

tbahok2 kawe segho oghe gilo

cheqna said...

golek suko..
abe kob gak eh...
hahahaha

Fieza79 said...

tegeliat dok baca satu2 zue...langsung xpaham..leh baca jelah haha

LYAfrina said...

HEHHEE... ayat dia ni walau dop brape nok paham.. tp sdp bacanya

~aSHa~ said...

pahe kak..ehehehe

wan nurul hezrina said...

gel0K GULING GULING KAK OII=)NURUL HUBBY ORE KLATE.NURUL MELAKA..HUHU.post kat hubbyjer minta bacakan=)

Lina said...

hehehe baca separuh pun x abis pun dah gelak sakan