SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

06 April 2012

dah pilih nama beby lom????

Assalam.....

salam jumaat buat seme.... makyong baru nak besiaran...
beselah kan..... penyakit M tuh menebal trus utk karang citer... huhuhu....

hari nih preggy dah masuk 37mggu 1hr dah... kejap jer rasa.....
klu bersalinkan Airel dlu genap2 38 mggu.....
tp tak taulah yg ni.... hrp2 kuar cptla jgk... sbb ummi mmg dah tak larat sgt2.....
nak tido mlm dan bgn pagi skrg ckup seksa..... semenya sakit...
tp dlm tak larat, dlm sakit2 masih drive pegi keje.....
nak sruh abah 3AZ htr pagi2 tuh blhla, tp nak amik tuh susah sket sbb abah 3AZ abis keje kol 6 ptg....
jadi terpaksala gagahkan jgk drive sdiri... xlehla nak manja2 sgt... huhuhu....
lgpon mmg dah bese drp anak pertama lagik.....

oklah... ckp bab nama beby tuh..... dah ready lom kan????
ofkosla.... nama tuh dlm simpanan sblom peknen lagik... muahhaaa....
nama beby girl la yg dlm simpanan... sbb nama utk beby girl tuh masa peknenkan airel lagik...
yerlah, dlu ingatkan dpt gegirl kan????? maklumlah mmg xde scan jantina pon...
last2 kuar Airel si angry bird.... hehehe....

peknen kali nih pon xde scan jantina jgk....
si abah 3AZ tuh nakkan seprais ajer.... huhuhu....
jadiknya nama utk boboy pon kenelah carik jgk kan?????
klu nama gegirl ingat pakai yg simpanan dlu jerk.....
ape yg penting AZ tuh jadi pangkal nama...
dah katanya anak ALIAS dan ZURIANA kan????
wajibla AZ tuh.... hehehe....

kt pesbuk ader yg ckp aku xde lgsung letak gambo masa peknen kan????
ntahlah weiii... mood nak bergambo mmg yilekkkkk.....
mmg malas sgt nak bergambo rasanya.....
tp xpelah..... demi korang.... aku tepek jgkla sekeping....
gambo latest nih tau..... gambo preggy 37 mggu......
cehhhh... perahsantan mcm ramai nak tgk... huhuhu.....

tadaaaaaaaa.........






comei dok????? muahhhaaaa......
chubby yg amat kan???? huhuhu...
pas bersalin kene diet giler2 tuh.....
abah 3AZ..... sila sediakan fulus... nak gi London Management.... hahahahaha......

hr nih ingat nak kuar soping brg beby lagik.....
mana tau kot2 mggu dpn dah terbranak, dah xleh soping dan cuci mata dah....
haishhhh.... kata tak larat.... tp bab soping larat ajer kan????? hehehe....



12 comments:

fazilzura said...

kalau gugurl kasi nama AZURA ler.. hihihi aci ????

adehhh org lain dh nk dekat banak zr plak yg nerbesssss

~Siti Hajar~ said...

xsabar nk tgk AZ junior nih, sy rasa la gegurl kot sbb ramai yg bsalin kat sini thn ni dpt gegurl...hehe...pepandai je sy nih..

Xnmpk bambam sgt la k.zue, maintain je tgk...

mamalieyna said...

nama byk sgt pilihan skrg kak, jenuh nak memilih..hee~

haih kejap je rasa kan, makin tak sabar nk tunggu akak selamat bersalin. ^_^

Nad @ MamaZakwan said...

hahaha..!!
bab soping mesti laju jek ;)
kalu tak larat pun buat2 larat =p

Salina@IbuAqil said...

COmeyyyy sgt2 kak.. ;D
Sihat2 selalu yer..
Happy weekend & take care yer.. ;)

ieda said...

x der iadea akk nie nak bagi nama ekkeke ...
apoe2 punnn akk doakan zue selamat aje .. ;)

Iena Eliena said...

Blogwalking here...

cik iena follow your blog..
follow my blog juga ye(^_~)
www.ienaeliena.com

~ yus ~ said...

apa agaknya nama AZ yang seterusnya ni kan. Saya pun ada simpan sepasang nama AZ, kotlah nak tambah anak lagi, tp mcm tak je, 4 dah rasa serabut kat rumah ni...hehe

LYAfrina said...

k.zue, lya doakan smuanya selamat ye... heheh... ape nama baby k.zue??

fieda said...

fieda doakan semoga semuanya dipermudahkan sehingga zue bersalin nanti..

VEE said...

Salam kenal..feel free to visit me back @ cerita-cinta-mommy.blogspot.com

wan nurul hezrina said...

waaa mesti terujakan kak?nurul nama anak2 senang2 jer tak mo mcm nurul nyer nama panjang.payah sebut=)sofia n merah dua2 nurul letak lepas lahir=)tgk keadaan dia lahir n yang bersesuaian ngan diri dia masa2.