SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

12 April 2012

Hari ni hari Abang Airel....!!!

Assalam......

hari nih 12 April 2012, genapla usia Airel 4 thn.....
kejap jerk..... Airel dah nak jadik abang pon.....
skrg pon Abg Airel dah pandai....
ckp dgn beby kt perut ummi pon, Airel bahasakan dirinya tu Abang....

bila beby nak kuar???? (sambil cium perut ummi)
nnti klu beby nak tido, abg tepuk2 beby eh......
hehehehe... comel plak bila dgr.....

dan klu aku tersalah panggil adik plak, Airel cepat2 betulkan....
bkn adikla ummi..... abangla.....
hehehe..... tau pon.....


selamat hari lahir sayang....
smoga Abg Airel jadik anak yg baik dan dgr ckp ummi dan abah.....
jgn nakal2.... Airel kan dah nak jadik abg.....
kenelah jadik abg contoh utk beby nanti....
dan jgk jadik adik yg baik buat kakak dan abg ngah k....
ummi, abah, kakak & abg ngah sayang Airel ketat2.... mmuaahhhhh......


nota jari : tak tau nak seleberet ktner.... nak buat kek, dah x larat rasanya skrg....  ingat beli jerlah kek kecik2... hanya sambut dgn kluarga jer....

8 comments:

SYANI said...

Happy Birthday Abang Airel....

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Hepi Bufday, dear...semoga jadi anak yang berbakti.amin.:)

ieda said...

appy bday ariellll !!
semoga jadi anak soleh dan berjaya kelak yee ..;) aminnnnnnnnnnn

LYAfrina said...

SELAMAT HARI LAHIR ABG AIREL... SEBAYA DGN ASYA LA NI..CMA ASYA BLN 11...
SMOGA MBESAR MJADI ANK Y SOLEH YER..SERTA BJAYA D DUNIA N AKHIRAT.. AMIN

wan nurul hezrina said...

selamat hari jadi airel.semoga terus membesar ngan chat n handsome.be a good boy,son n khalifah..may Allah bless u dear

Nad @ MamaZakwan said...

hepi bday abang airel!
dh besar dah..
dah nak jadi abang pun dah, heheh

Nens Collection said...

saya sumenye beli..hehe..
sambut dgn famili lagi bermakna kan..;)

fieda said...

selamat hari lahir..dh 4 taun ye..maira bulan 6 ni 4 taun..semoga jadi abang yg baik ye..nanti jaga baby tu..tolong ibu sekali..