SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

09 August 2012

eskrem BR free punya pasal....

semalam start kol 8-10pm, BR bagi eskrem free kan????
konpem sesak giler umat manusia gi serbu BR....
termasukla BR kt ECM kuantan ni....
ni pon tgk kt kt fesbuk Life @ Kuantan

cer korang tgk...........


bapok ramai umat manusia duk beratur...
punyalah pjg kan... dah berapa barisan tuh.... huhu...
konpem jem kt ecm semlm....

klu akulah... idokla nak beratur pjg gitu... 
tak mkn eskrem mahal free pon xpela haihhhh....
giler kentang ko nak beratur pjg gitu.... 
dgn anak2 lagi, nak bersesak2 gitu lagik....
ya ampun... mmg aku serender la... 
klu rasa teringin sgt nak mkn, aku beli sdiri jelah nanti.... huhuhu....

notajari : tahniah skali lagik kpd wira negara kita, DLCW.... wlupon dpt perak jerk.... tp beliau tetap mengharumkan nama Malaysia di mata dunia....



10 comments:

mamyharraz said...

ramainya..
dah free kan mesti semua tak nak lepaskan peluang :)

Masya said...

ramainya.. tak pg pun hihihihi...

mummy_ayu said...

dah agak gak dah situasi mcm nie..yg paling ramai ca ya nun alip..kan?

Nana said...

hahah mmg tak la nak q panjang gini

♥cikmOt♥ said...

derang sangngup kak...

AzuraFazil DIN said...

daku pung x sangup ... takat 1 scoop je pun .. org2 msia kan kayo ..

Qhaifa Nur said...

ramainya...tak sanggup nak tengok hi..hi..

Nad @ MamaZN said...

kang tak pasai2, smpi turn kite eskrem dah abes katenye..haru!

haz said...

waaaah. ramai giler org sggp bertr pnjg2 demi 1 scoop BR. haha

Rozita said...

mujur tak pergi...hahaha... gila ramai betul orang..