SaYaNG KamO DaN KamOOOOO...!!!!

My HeartBeat

02 September 2012

sudah 13 tahun... Alhamdulillah....

Assalam....

hari nih 2 september 2012, bermakna sudah 13 thn usia perkahwinan aku dgn abah 4AZ.... 
Alhamdulillah...... wlupon ader gaduh2 manja..... mrajuk bagai  tp kami bhgia sgt2....
beselh umah tangga kan???? takde gaduh2 manja tak best... hehehe.....

dan dlm usia perkahwinan 13 thn, telah dikurniakan dgn 4AZ, Anis Zahirah, Alif Zuhairi, Airel Zafri dan Azzalea Zahra melengkapkan lagik hidup AnnaLeeya..... Alhamdulillah....

Abang..... tima kasih kerana jadik somi yg baik utk bini abg yg cun nih.... tp kdg2 sengal la jgk.... hahaha.... dan  yg paling penting abg adalah abah yg sgt penyabar dgn anak2 abg yg mcm2 peel tuh.... yelah klu hrpkn ummi, mmg sokmolah bertuko jadik tarzan.... hehehe..... 

abang.... smoga kasih syg kita berkekalan hgga ke Jannah... aminnn....



kad kawen aku yg sempoi dan simple .. yelah dulu mana ader kad canggih mcm skang kan???? huhu..... apepon kad kawen ni masih aku smpan buat kenangan.... tnjuk kat anak2, nilah kad kawen ummi dan abah dulu... hehehe....

kad kawen tarikh 4 september tuh tarikh kenduri atau hari besarnya.... tp aku sah jd bini org pd 2 september 1999..... eceehhhh.... tetiba terkenang masa akad nikah dulu.... berdebarnya lahai nak tuko status jd bini org kan????  memori yg terindah tuh.... owhhhhh.... tersentimental la plak.... ekekekek.....



6 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

13yrs!such a journey!salute!congrats yer kak...bkn senang nk maintain lamer tu, mklumlh zmn skrg nih dugaan mcm2 kan?huhu

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

tahniah babe!
very long journey tuh.. tabikkkk!!!

ieda said...

happy anniversary dikk !!
ada gak kad kawin
zaman akk kawin jemput mulut aje ..
call semua sedara mara .. mana yg dekat2 sebulan berjalan menjemput org huhu ;)

mama sara nur said...

selamat hari ulangtahun perkahwinan ke 13 tahun
semoga bahagia ke akhir hayat ye
sama kita 13 thn sudah he he biasa la tu kena gaduh2 manja utk menceriakan suasana kan he he

Diamilikku said...

happy anniversary kak....semoga kekal bahagia till jannah...:) amin

wan nurul hezrina said...

wahhh hepi 13aniberseri kak=)semoga tetap bahagia akhir hayat